Hop til indhold
deralte

SIMA GL. VIBORGVEJ 88, 9620 AALESTRUP

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra hende. det var billederne på siden der fik mig til at køre et stykke vej (https://annoncelight.dk/showad/246193). Jeg vil sige, at jeg tog en chance for telefonnummeret 77777777 er til en blomsterbutik og huset, som jeg har kørt forbi flere gange er ikke noget at råbe hurra for. Men det var godt, at jeg gjorde det. En dejlig pige, der åbnede for mig kun med et håndklæde om sig, da hun kom lige fra badet. Det er hende på billederne, men i udgaven lige fra morgenbadet uden makeup og vådt hår, men meget dejlig. Velskabt med en stor både fast og blød barm uden hjælp at plastic. Det er hendes sidste dag i dag. I morgen hjem til Letland. Hun arbejder en god uge om måneden på skift på 3 -  4 steder i Nordjylland. 

Jeg skal helt sikkert holde øje med, hvornår hun dukker op i annoncelight igen, for så er der dømt gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 1 time siden:

"den gamle" skriver jo at det er hendes sidste dag – hende du linker til gætter jeg er "afløseren" ;)

Sjovt for hun har været på den sidste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 3 timer siden:

"den gamle" skriver jo at det er hendes sidste dag – hende du linker til gætter jeg er "afløseren" ;)

Det var i hvert tilfælde ikke hende jeg besøgte! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...