Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen i dette forum der har gjort sig nogen erfaring hos thaimassage ved bowlinghallen på Englandsvej 2770 Kastrup 

De har dette link >> https://janmeethaimassage.dk 

Kender og har efterhånden prøvet de fleste her på Ø'en men ikke denne. Det er et sted der ikke har gjort særlig meget væsen af sig (reklame) og jeg synes hellere ikke jeg er stødt på noget her på Eroguide, på trods af jeg finder deres annonce her. 

Er det et af de "pæne" steder som holder sig til massage og intet andet eller kan man "få" HJ, måske mere - jeg er lutter øre.

 

mange forårs hilsner fra 

Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs på hjemmeside istedet ?

” Hvis du leder efter intim massage eller lignende ydelser, må du gå andre steder hen. Det tilbyder vi ikke “

;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hams >> nå den havde jeg ikke lige set.  Tak for oplysningen.

Min indstilling er den at jeg ikke nødvendigvis skal have intim massage. Syntes bare at helkropsmassage i ordets bogstavligste betydning er hele kroppen. Der er efter hvad jeg har erfaret steder hvor de sagtens kan finde ud af at bruge 50 min udlukket på massage og så de sidste 10 min på et dejligt afsluttende HJ. Noget man kan fravælge. 

Men sådan skal det ikke være her. Surt da jeg ikke bor særligt langt derfra. 

//Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, den ‎09‎-‎04‎-‎2018 at 09:51:

Hams >> nå den havde jeg ikke lige set.  Tak for oplysningen.

Min indstilling er den at jeg ikke nødvendigvis skal have intim massage. Syntes bare at helkropsmassage i ordets bogstavligste betydning er hele kroppen. Der er efter hvad jeg har erfaret steder hvor de sagtens kan finde ud af at bruge 50 min udlukket på massage og så de sidste 10 min på et dejligt afsluttende HJ. Noget man kan fravælge. 

Men sådan skal det ikke være her. Surt da jeg ikke bor særligt langt derfra. 

//Amar Lover

Du kan ikke få noget som helst extra, men til gengæld for du en første klasses massage, uden nogle hentydninger eller lignende;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, den ‎20‎-‎04‎-‎2018 at 06:46:

tak for info.

Det kan man jo nemt have brug for en dag.

Normalt prisleje så ?

200 for 30 - 400 for 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...