Hop til indhold
Guest KimBigGuy

Er det falsk?

Recommended Posts

Guest KimBigGuy

Hejsa..

Altså jeg er ny bruger, så jeg ved ikke hvordan det foregår (måske bliver denne tråd slettet)

Men sig mig lige, hvorfor ville en bruger skrive en rigtig go anmeldelse på 3 til 5 sider på en GP når hun ikke er ret go alligevel? Ved godt mennesket er go, og der skal være to til tango, osv.. Eller er det skyldfølelse?

Den (rigtige) gode anmeldelse som brugeren laver, på 5 sider, vil hun lave det samme med den meget fede mand, eller med ham der går op i fitness og har et sødt smil og rare øjne? hvis ikke, så bliver han vel skuffet?

Eller. GP bruger det jo på deres profil, (go reklame) er det mon gratis Sex GP bruger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Sæt dig i pigens sted.

Du er ny på marked, du vil bare have kunder. Du bruger "ægte" billeder / ikke af dig selv, men de er ægte. Fyrene bruger eroguide til at stole blindt på andre fyres oplevelse med denne kvinde.

Denne kvinde du har mødt, laver en aftale med dig om at du får  rabat ved hende næste gang du besøger hende, hvis du går hjem og laver en total lækker saftig anmeldelse på hende.

I min tid her på EG, har jeg gentagne gange set at admin har banded fyre som har oprettet en del falske anmeldelser, her taler vi ikke blot om en fyr, men den samme fyr har oprettet falske pigeprofiler og skam rost pigen.

En pige laver ikke nogen anmeldelse på en fed mand eller fyren der dyrker fitness. Har oplevelsen været super god, så sidder vi piger og tænker på den istedet for at hæve pokalen over vores hoveder og råbe;

I´m the king

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 4 timer siden:

Hejsa..

Altså jeg er ny bruger, så jeg ved ikke hvordan det foregår (måske bliver denne tråd slettet)

Men sig mig lige, hvorfor ville en bruger skrive en rigtig go anmeldelse på 3 til 5 sider på en GP når hun ikke er ret go alligevel? Ved godt mennesket er go, og der skal være to til tango, osv.. Eller er det skyldfølelse?

Den (rigtige) gode anmeldelse som brugeren laver, på 5 sider, vil hun lave det samme med den meget fede mand, eller med ham der går op i fitness og har et sødt smil og rare øjne? hvis ikke, så bliver han vel skuffet?

Eller. GP bruger det jo på deres profil, (go reklame) er det mon gratis Sex GP bruger?

Falske anmeldelser er som regel ret korte, meget koncentrerede omkring at beskrive pigen og skamrose hende - men sjældent ret udførlige omkring selve optakten til mødet eller oplevelsen.

Ægte anmeldelser har jeg aldrig set fylde 5 sider - har du et link? eller et eksempel?

Typisk beder glædespigerne heller ikke om falske anmeldelser - men bare om at du lave en anmeldelse/eller andre ydelser - jeg har f.eks. hørt om en fyr, der iført dametøj skulle køre ned at tanke pigens bil ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Falske anmeldelser er som regel ret korte, meget koncentrerede omkring at beskrive pigen og skamrose hende - men sjældent ret udførlige omkring selve optakten til mødet eller oplevelsen.

Ægte anmeldelser har jeg aldrig set fylde 5 sider - har du et link? eller et eksempel?

Typisk beder glædespigerne heller ikke om falske anmeldelser - men bare om at du lave en anmeldelse/eller andre ydelser - jeg har f.eks. hørt om en fyr, der iført dametøj skulle køre ned at tanke pigens bil ;-)

5 sider... ok noget man ikke gider at læse om, altså hvordan det sprøjte på hende, det gode sex.. osv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Falske anmeldelser er som regel ret korte, meget koncentrerede omkring at beskrive pigen og skamrose hende - men sjældent ret udførlige omkring selve optakten til mødet eller oplevelsen.

Ægte anmeldelser har jeg aldrig set fylde 5 sider - har du et link? eller et eksempel?

Typisk beder glædespigerne heller ikke om falske anmeldelser - men bare om at du lave en anmeldelse/eller andre ydelser - jeg har f.eks. hørt om en fyr, der iført dametøj skulle køre ned at tanke pigens bil ;-)

fandt lige denne link 

hendes profil er slettet.. Fake?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 14 minutter siden:

hendes profil er slettet.. Fake?

Hun har måske bare lukket pga. velstand ;-)

- derfor behøver anmeldelsen vel ikke være fake ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy

det kan være.. mmeeennn tror du selv på den?

har du læst den, han gad kun 150 kr for bad x)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...