Hop til indhold
Guest knaldehunden

flensborg

Recommended Posts

Guest knaldehunden

hej er der nogle her der har erfaring med fkk i flensborg :) tager en tur syd på her i weekenden

m.v.h knaldehunden :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på FKK Grenz, jeg havde en ok oplevelse, der var nogle søde piger, jeg var sammen med en først hvor jeg fik græsk, detter var ok, men senere var jeg sammen med en som jeg bare havde almindeligt sex med, hun var faktisk rigtig lækker, hun var Tyrker, men boede fast i hamborg, det var virkeligt lækkert. Jeg betalte 50 eur for entre, og 50 eur for en halv time almindeligt, og 100 EUR for Græsk. Men jeg har læst en trå et sted om at det er lavet om til fri entre, ofg så noget mere for ydelserne, men det er jeg ikke sikker på. Det et ca 1,5 år siden jeg var på stedet.

Det er også et lille sted, der er ikke så mange muligheder andet end at sidde i baren, der er to stuer, men der var ingen mennesker da jeg var der.

hels og lykke med besøget. Og lad os evt høre om dit besøg her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

tak for din tilbagemelding klemen1 lyder til at det er et okey sted og ikke dyrt har self. kigget deres hjemmeside og pigerne ser okey ud. så det skal helt sikkert prøves

m.v.h knaldehunden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Grenz fkk et par gange, det ligger ca 2 år tilbage.

Stedet er ok, og lækkert med badefaciliteter, dengang syntes jeg ikke udvalget var prangende.

Nu hedder det dobbelt D (Deutschland / Dänemark) og pigerne kan man se billeder af på Fairgirls.de, men jeg har ikke været der efter de har givet fri entre men hævet prisen på ydelser.

http://www.fair-girls.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt også lige dette link, så kan du se hvordan der ser ud dernede.

http://www.fkkflensburg.de/

Meget underholdende tekst via Google Translate. :D:D:D:D:D:D

Er der ikke en af jeg der besøger dem, som kan hjælpe lidt med danske tekster når i nu alligevel holder pause mellem skuddene? :o :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...