Hop til indhold
Guest flinkmand

Lisa hos Nara Thai i Vejle

Recommended Posts

Guest flinkmand

https://annoncelight.dk/showad/221454

Hej gutter

Blot en serviceinfo

I aften og i morgen er sidste chance for at møde smukke Lisa i denne omgang. Hun kommer dog retur igen i maj måned.

Jeg besøgte hende i dag og havde en dejlig time med hende. Hun er frisk på hele molevitten, også anal og mega (1 time for 1.200 er fundet med denne smukke pige).

Skynd jer hvis I skal nå hende i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 19 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/221454

Hej gutter

Blot en serviceinfo

I aften og i morgen er sidste chance for at møde smukke Lisa i denne omgang. Hun kommer dog retur igen i maj måned.

Jeg besøgte hende i dag og havde en dejlig time med hende. Hun er frisk på hele molevitten, også anal og mega (1 time for 1.200 er fundet med denne smukke pige).

Skynd jer hvis I skal nå hende i denne omgang.

Reklame

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Docdriver skrev, for 4 minutter siden:

Reklame

Kald det hvad du vil - jeg har lagt det op fordi jeg havde en rigtig god oplevelse til en rigtig god pris - men kald det da endelig reklame - det er op til dig om du tror på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Docdriver skrev, for 12 minutter siden:

Reklame

Hej Docdriver

Jeg har lige været inde og kigge på din profil for at se hvor mange anmeldelser du har lavet af piger som du har besøgt, og jeg kan ikke finde én eneste. Du bruger det tilsyneladende kun til at diskutere og så tvivl om det som andre lægger op - uden at du selv deler ud af dine egne anmeldelser.

Kom lige ind i kampen og lad være med at mistænke os der laver det arbejde som du selv nyder godt af......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...