postmand 526 Skrevet 4. April, 2018 Jeg føler at der til tider står en elefant i rummet når vi medlemmer skriver om vores oplevelser med vores gp'er. Vi udveksler erfaringer, og meninger om alt muligt omhandlende vores besøg hos pigerne. Vi gør det i trådene og nogle gør det også i private beskeder, alt sammen i fuld tiltro til de medlemmer der er her er, skal vi kalde det ligesom os selv. Vi regner med at alle respektere pigerne og de ønsker hun har eller de spilleregler hun har stillet op som værende det der gælder for hendes grænser. En gp har bedt mig kontakte hende, hvilket jeg gjorde. Hun fortalte mig at hun var løbet ind i flere problemer i den seneste tid. Disse problemer vedrører bl.a. nogle af hendes tidligere gæster. Der er nogen der forsøger at stalke hende på nettet, andre der gør det irl. Hendes største problem er at hun nu har måttet skifte navn flere gange for at slippe for den for hende utilsigtede og uønskede opmærksomhed. Problemet er specielt i forhold til at dette er hendes hovederhverv, dvs hun skal bygge et nyt navn op med nye billeder og lad os bare sige at ingen virksomhed ønsker at skifte navn hele tiden. Hvad kan vi gøre, som medlemmer? Vi kunne måske lade være med at referere til hendes "nye" navn og sætte det i forbindelse med de gamle navne hun har brugt. Vedrørende hendes stalkere har Fantasia fortalt mig at politiet ikke kan gøre noget medmimdre der sker hende noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. April, 2018 Det bliver vel ikke bedre af, at du nu lige synes at vi skal have endnu mere fokus på Ea og Fantasia. Iøvrigt forstår jeg så ikke den holdning, at den eller de få stalkere skulle ændre adfærd selvom pigen ikke nævnes på EG. Hvis jeg var hende ville jeg holde fast i mit kunsternavn, og ellers ignore stalkerne. Jeg ville ej heller begynde at kontakte kunder, for at få deres sympati, og indlæg ala dette. Pigen har været en tur forbi politiet, og der er åbentbart ikke begået noget ulovligt. Dit opslag vil næppe ændre noget. Hvis det er et mega problem for pigen, kunne hun jo ved næste navneskift, undlade at smide billeder på annoncen. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 4. April, 2018 Undskyld @postmand. Men det du efterlyser man helst ikke burde gøre, er det ikke det du gør i din overskrift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 4. April, 2018 underdog40 skrev, Lige nu: Undskyld @postmand. Men det du efterlyser man helst ikke burde gøre, er det ikke det du gør i din overskrift? Jeg har ikke oplyst det nye navn, så nej. Og det er med hendes tilladelse.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 4. April, 2018 postmand skrev, for 1 minut siden: Jeg har ikke oplyst det nye navn, så nej. Og det er med hendes tilladelse.... Modtaget...jeg var ikke lige klar over hvor mange navneskift vi var ude i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 4. April, 2018 TheVoice skrev, for 14 minutter siden: Det bliver vel ikke bedre af, at du nu lige synes at vi skal have endnu mere fokus på Ea og Fantasia. Iøvrigt forstår jeg så ikke den holdning, at den eller de få stalkere skulle ændre adfærd selvom pigen ikke nævnes på EG. Hvis jeg var hende ville jeg holde fast i mit kunsternavn, og ellers ignore stalkerne. Jeg ville ej heller begynde at kontakte kunder, for at få deres sympati, og indlæg ala dette. Pigen har været en tur forbi politiet, og der er åbentbart ikke begået noget ulovligt. Dit opslag vil næppe ændre noget. Hvis det er et mega problem for pigen, kunne hun jo ved næste navneskift, undlade at smide billeder på annoncen. Jeg forstår ikke lige! Skal vi håbe på at der sker noget ulovligt? Så vi ikke selv behøves en smule selvjustits. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. April, 2018 underdog40 skrev, for 6 minutter siden: Modtaget...jeg var ikke lige klar over hvor mange navneskift vi var ude i. Nu skal man jo ej heller gøre brugere dummere end politiet tillader. En hurtig søgning på de gamle navne røber det næste i rækken. Iøvrigt så er der nogle kendetegn på kvindens krop, der vil gøre det særdeles svært ikke at blive genkendt under nye navne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. April, 2018 postmand skrev, Lige nu: Jeg forstår ikke lige! Skal vi håbe på at der sker noget ulovligt? Så vi ikke selv behøves en smule selvjustits. Der har lige været en god tråd omkring stalking. Der er nogle fine indlæg med links omkring hvad man i sådanne situationer kan/bør gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 4. April, 2018 Det tog mig 3 min at finde hende på div sider så et eller andet skal hun da korrigere hvis ikke hun vil genkendes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 6. April, 2018 postmand skrev, den 4/4/2018 at 18:49: Jeg føler at der til tider står en elefant i rummet når vi medlemmer skriver om vores oplevelser med vores gp'er. Vi udveksler erfaringer, og meninger om alt muligt omhandlende vores besøg hos pigerne. Vi gør det i trådene og nogle gør det også i private beskeder, alt sammen i fuld tiltro til de medlemmer der er her er, skal vi kalde det ligesom os selv. Vi regner med at alle respektere pigerne og de ønsker hun har eller de spilleregler hun har stillet op som værende det der gælder for hendes grænser. En gp har bedt mig kontakte hende, hvilket jeg gjorde. Hun fortalte mig at hun var løbet ind i flere problemer i den seneste tid. Disse problemer vedrører bl.a. nogle af hendes tidligere gæster. Der er nogen der forsøger at stalke hende på nettet, andre der gør det irl. Hendes største problem er at hun nu har måttet skifte navn flere gange for at slippe for den for hende utilsigtede og uønskede opmærksomhed. Problemet er specielt i forhold til at dette er hendes hovederhverv, dvs hun skal bygge et nyt navn op med nye billeder og lad os bare sige at ingen virksomhed ønsker at skifte navn hele tiden. Hvad kan vi gøre, som medlemmer? Vi kunne måske lade være med at referere til hendes "nye" navn og sætte det i forbindelse med de gamle navne hun har brugt. Vedrørende hendes stalkere har Fantasia fortalt mig at politiet ikke kan gøre noget medmimdre der sker hende noget. Hvad er det primære formål med emnet? Ønsker du at belyse en pige i branchen har jobbet som hovederhverv? Ønsker du at belyse, at du belyser mange informationer der på nuværende tidspunkt kan være genkendelige for hendes stalkere? Eller ønsker du mere opmærksomhed på at politiet i følge Fantasia ikke handler på reaktionerne før skaden er sket på ea? Eller belyser du virksomheder med konstant navneskift? Dit emne er meget forvirrende og oplysende med motiver til skjult agenda hvor interessen for hendes person er uægte og ubekymret. Der findes intet tegn på bekymring, kun oplysninger til adfærd der minder om stalking. Det bekymrende der findes mænd som dig, der oplyser så mange ting i emnet når elefanten i rummet efterlyser sin snabel for egen interesse og uden noget overordnet spørgsmål der viser bekymring. Det er en anelse klamt der findes forum på nettet hvor medlemmer kan hjælpe stalkere med nye navne eller arbejdssteder, vildt bekymrende. Uden at kende til situationen behøver en velfungerende pige ikke bygge noget navn op, hun har vel sine faste kundekreds når hun i følge dig har jobbet som hovederhverv. Det muligt jeg læser dit emne forkert, men tvivler, jeg ser ingen oprigtig bekymring eller spørgeteknik der tilgodeser andet end din nysgerrighed for pigens nye navn eller information. Hvis din hensigt var et spørgsmål med konkret bekymring var emnet mere konkret omkring løsningen af forebyggelse til stalker adfærd herinde hos medlemmerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 6. April, 2018 Agetha skrev, for 5 timer siden: Hvad er det primære formål med emnet? Ønsker du at belyse en pige i branchen har jobbet som hovederhverv? Ønsker du at belyse, at du belyser mange informationer der på nuværende tidspunkt kan være genkendelige for hendes stalkere? Eller ønsker du mere opmærksomhed på at politiet i følge Fantasia ikke handler på reaktionerne før skaden er sket på ea? Eller belyser du virksomheder med konstant navneskift? Dit emne er meget forvirrende og oplysende med motiver til skjult agenda hvor interessen for hendes person er uægte og ubekymret. Der findes intet tegn på bekymring, kun oplysninger til adfærd der minder om stalking. Det bekymrende der findes mænd som dig, der oplyser så mange ting i emnet når elefanten i rummet efterlyser sin snabel for egen interesse og uden noget overordnet spørgsmål der viser bekymring. Det er en anelse klamt der findes forum på nettet hvor medlemmer kan hjælpe stalkere med nye navne eller arbejdssteder, vildt bekymrende. Uden at kende til situationen behøver en velfungerende pige ikke bygge noget navn op, hun har vel sine faste kundekreds når hun i følge dig har jobbet som hovederhverv. Det muligt jeg læser dit emne forkert, men tvivler, jeg ser ingen oprigtig bekymring eller spørgeteknik der tilgodeser andet end din nysgerrighed for pigens nye navn eller information. Hvis din hensigt var et spørgsmål med konkret bekymring var emnet mere konkret omkring løsningen af forebyggelse til stalker adfærd herinde hos medlemmerne. Også min tanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg