cle 9 Skrevet 4. April, 2018 Er der nogen der har set noget til Søde Maria i Horsens for nylig? Jeg har skrevet til hende et par gange men desværre ikke fået svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 4. April, 2018 Har du skrevet på mail eller pb her? Tror mail virker bedst. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 23. Marts Er der nogen der ved om Søde Maria stadig er aktiv, eventuelt i et andet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 7. April Spectrum skrev, den 23.3.2024 at 08:55: Er der nogen der ved om Søde Maria stadig er aktiv, eventuelt i et andet navn? Massage Maria? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 94 Skrevet 7. April Betteski skrev, for 33 minutter siden: Massage Maria? Hun kaldte sig søde Maria of tilbød vist nok kun massage og hj. Kan desværre ikke finde et gammelt link. Tror hendes sidste annonce var i 2020. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 10. April Spectrum skrev, den 7.4.2024 at 20:43: Hun kaldte sig søde Maria of tilbød vist nok kun massage og hj. Kan desværre ikke finde et gammelt link. Tror hendes sidste annonce var i 2020. Hende har jeg besøgt tror jeg, omkring mac donalds i horsens hun ku massere andet end ryggen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg