Hop til indhold
mosten

Gang Bang Debutant 12-4 vejle

Recommended Posts

Hej Mosten

Glæder mig så meget til at kneppe din pik mellem mine bryster. Sluge din creme. mums. Skal sutte den til roden så du hører englene synge. 

Vil du ikke også mærke min stramme fisse eller mit lille numsehul. ÅÅÅÅ de huller skriger på så meget pik. 

Bliver din pik tyk ved tanken for jeg er så våd, at jeg må lege konstant i de her dage.

Knus Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, 1 time siden:

Ville også gerne . Bare trist det er en hverdag :( 

Ærgeligt. Kan du ikke holde en lille feriedag Badboy. Det bliver en du sent ved glemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANGEL 666 skrev, for 12 timer siden:

Hej Mosten

Glæder mig så meget til at kneppe din pik mellem mine bryster. Sluge din creme. mums. Skal sutte den til roden så du hører englene synge. 

Vil du ikke også mærke min stramme fisse eller mit lille numsehul. ÅÅÅÅ de huller skriger på så meget pik. 

Bliver din pik tyk ved tanken for jeg er så våd, at jeg må lege konstant i de her dage.

Knus Angel

Dejligt inspirerende ordvalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
mosten skrev, for 8 timer siden:

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses 

Hvis man kigger lidt på dine tidligere indlæg, har du før mødt denne angel i et tidligere GangBang i Vejle og der ved du allerede den gang at hun var til sandwich. Så hvorfor spørge om det igen ?

Og hvordan kan det være en debutant, når hun allerede har haft en debutant i Vejle tilbage i 2016 ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mosten skrev, den 6/4/2018 at 09:18:

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses 

Hej Mosten

Det bliver mega frækt og som jeg skriver i annoncen er jeg så meget til sandwich. Kunne være så lækkert at få fyldt alle mine huller på en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, den 5/4/2018 at 02:53:

Ja det kunne være jeg skulle det :rolleyes: for du ser godt nok dejlig ud og ville elske at tage dig i alle huller ;)

Ville elske om du gjorde. Jeg er så svær at mætte og gad godt den dag kunne gå hjem og sige jeg var mæt.

Kom frisk Badboy. Elsker bad boys:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Angel

Tak for en dejlig oplevelse i dit selskab du er en dejlig moden kvinde der ved hvordan du tilfredsstiller en mand med dit snævrere skød og din frække tunge.

Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan gik GB-et. Ville gerne have deltaget men havde ikke mulighed.

Nogen erfaren brugere på EG som også kan berette ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare en kanon oplevelse     hun forstår at tilfredsstille en mand  dejlig og snæver  og sutter fantastisk   og hold da op hvor hun nyder at få pik 

og dejligt væsen og god tid til alle   hvis nogen gik hjem uden at være tømt så var det deres egen skyld   SMIL    virkelig en Angel  

dejligt at  der stadig findes amatører der har lyst til GB 

Håber hun får lyst til at prøve igen    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig det var godt og ikke for mange deltagere, så alle kunne komme  til. Den time jeg var der, kom der 5 . Håber på en gentagelse  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se det er sådanne anmeldelser som for mig tæller og giver os en fornemmelse af, at her havde vi et ægte gennemført GB med en seriøs arrangør. Super tak for jeres vurdering Blomsten, mosten og barrøv. Så skal vi bare have Angel til at gentage GB-et , så kan alle andre roligt tilmelde sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blomster skrev, den 13/4/2018 at 10:23:

Hej Angel

Tak for en dejlig oplevelse i dit selskab du er en dejlig moden kvinde der ved hvordan du tilfredsstiller en mand med dit snævrere skød og din frække tunge.

Knus 

Hej 

Tusind tak for de pæne ord. Det var en skøn og fræk oplevelse, som jeg gerne gentager.

Knus Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
barrøv skrev, den 13/4/2018 at 12:53:

Enig det var godt og ikke for mange deltagere, så alle kunne komme  til. Den time jeg var der, kom der 5 . Håber på en gentagelse  

Tak for rosen. Det var for mig så lækkert. Tak for hjælpen.

Knus Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petro skrev, den 16/4/2018 at 15:03:

Se det er sådanne anmeldelser som for mig tæller og giver os en fornemmelse af, at her havde vi et ægte gennemført GB med en seriøs arrangør. Super tak for jeres vurdering Blomsten, mosten og barrøv. Så skal vi bare have Angel til at gentage GB-et , så kan alle andre roligt tilmelde sig.

Det vil jeg helt klart gøre. I Hører fra mig snart. Er jo umættelig og kun blevet mere sulten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...