Hop til indhold
mosten

Gang Bang Debutant 12-4 vejle

Recommended Posts

Hej Mosten

Glæder mig så meget til at kneppe din pik mellem mine bryster. Sluge din creme. mums. Skal sutte den til roden så du hører englene synge. 

Vil du ikke også mærke min stramme fisse eller mit lille numsehul. ÅÅÅÅ de huller skriger på så meget pik. 

Bliver din pik tyk ved tanken for jeg er så våd, at jeg må lege konstant i de her dage.

Knus Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, 1 time siden:

Ville også gerne . Bare trist det er en hverdag :( 

Ærgeligt. Kan du ikke holde en lille feriedag Badboy. Det bliver en du sent ved glemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANGEL 666 skrev, for 12 timer siden:

Hej Mosten

Glæder mig så meget til at kneppe din pik mellem mine bryster. Sluge din creme. mums. Skal sutte den til roden så du hører englene synge. 

Vil du ikke også mærke min stramme fisse eller mit lille numsehul. ÅÅÅÅ de huller skriger på så meget pik. 

Bliver din pik tyk ved tanken for jeg er så våd, at jeg må lege konstant i de her dage.

Knus Angel

Dejligt inspirerende ordvalg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
mosten skrev, for 8 timer siden:

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses 

Hvis man kigger lidt på dine tidligere indlæg, har du før mødt denne angel i et tidligere GangBang i Vejle og der ved du allerede den gang at hun var til sandwich. Så hvorfor spørge om det igen ?

Og hvordan kan det være en debutant, når hun allerede har haft en debutant i Vejle tilbage i 2016 ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mosten skrev, den 6/4/2018 at 09:18:

HEJ Angel 

jo glæder mig så meget til at prøve alle dine stramme huller,  det bliver så frækt 

er du til sandwich ?? 

vi ses