Nikkels 0 Skrevet 4. April, 2018 Hej, Søger godt nok over hele landet, men har valgt at slå den op i Jylland. er der nogen der kender en flot og gerne lidt slank GILF nogen steder i Dk, hun skal gerne være 50+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 4. April, 2018 (edited) Nikkels skrev, 1 time siden: Hej, Søger godt nok over hele landet, men har valgt at slå den op i Jylland. er der nogen der kender en flot og gerne lidt slank GILF nogen steder i Dk, hun skal gerne være 50+ GILF..? Ved det ikke men mon ikke der menes MILF.. Mom I Like to Fuck...? Redigeret 4. April, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 4. April, 2018 (edited) Grandma I'd like to fuck. Redigeret 4. April, 2018 af UerfarenM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 4. April, 2018 (edited) Aha.. UerfarenM skrev, for 21 minutter siden: Grandma I'd like to fuck. Aha.. Så lærte jeg noget nyt i dag PS.. De førstegangsfødende bliver også ældre og ældre så nogle er endda over 50... Redigeret 4. April, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. April, 2018 (edited) Der er LystenQ. har prøvet at få en aftale med hende og skrevet mail med hende, men så stopper hun pludseligt med at svare. Men prøv om du kan få en aftale. https://annoncelight.dk/showad/242070 Redigeret 4. April, 2018 af klinikfuckers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikkels 0 Skrevet 4. April, 2018 klinikfuckers skrev, 1 time siden: Der er LystenQ. har prøvet at få en aftale med hende og skrevet mail med hende, men så stopper hun pludseligt med at svare. Men prøv om du kan få en aftale. https://annoncelight.dk/showad/242070 Jeg har også kigget på hende, men syntes hun er lidt for godt i stand, er det ikke modne Geisha? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. April, 2018 Nikkels skrev, for 34 minutter siden: Jeg har også kigget på hende, men syntes hun er lidt for godt i stand, er det ikke modne Geisha? Jo det er moden geisha. Hun er umulig at få aftale med, skrev med hende og fik pris osv, så stoppede hun med at svare. Syntes nu ellers de her billeder ser dejlige ud, en gammel drøm at prøve sådan en gammel frækkert, og efter sigende er hun vild i trussen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 5. April, 2018 Karin på 70. Hun træffes både nord for Aalbord og ved Skanderborg. Super sød og rigtig fræk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikkels 0 Skrevet 5. April, 2018 Captain skrev, for 1 time siden: Karin på 70. Hun træffes både nord for Aalbord og ved Skanderborg. Super sød og rigtig fræk. Har godt set hendes annonce, Har du besøgt hende? Hvis ja, hvordan er hendes priser og hvordan vil du beskrive hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 5. April, 2018 Nikkels skrev, den 4/4/2018 at 09:49: Hej, Søger godt nok over hele landet, men har valgt at slå den op i Jylland. er der nogen der kender en flot og gerne lidt slank GILF nogen steder i Dk, hun skal gerne være 50+ Der er nogen på sexpiger.dk Der er også en i Aarhus, hun annoncerer så åbenbart ikke i dag, men jeg har set annoncen før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 166 Skrevet 5. April, 2018 Har ikke besøgt Latisia, men andre har. https://annoncelight.dk/showad/233006 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 593 Skrevet 5. April, 2018 Nikkels skrev, for 5 timer siden: Har godt set hendes annonce, Har du besøgt hende? Hvis ja, hvordan er hendes priser og hvordan vil du beskrive hende? Som hun skriver i annoncen så koster 1 time inkl kaffe 1000 kr. Nydelig dame oppe i alderen, sød og hyggelig at snakke med og fuld valuta for pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 5. April, 2018 Captain skrev, for 6 timer siden: Som hun skriver i annoncen så koster 1 time inkl kaffe 1000 kr. Nydelig dame oppe i alderen, sød og hyggelig at snakke med og fuld valuta for pengene. Kan også anbefale Karin. Sød venlig dejlig og virker som om lysten er ægte.. Det er dog år siden jeg har besøgt hende. Men tænker ikke hun har ændret sig så meget på disse punkter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 16. April, 2018 Jeg kan 100% anbefale Latisia: https://annoncelight.dk/profile/blondinebaben+Latisia Hun er netop landet i odense, og er 50+ Ekstremt flot og lækker af sin alder, meget rolig og sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg