Hop til indhold
Nis

Stella Star fra Seductiongirls

Recommended Posts

Guest Calletti
Nis skrev, den 4/4/2018 at 10:18:

Hvis Ikke, må jeg hellere tjekke hende ud senere.

Hej Nis, 

Fik du besøgt Stella? 

Jeg er luft i krise over SG efter sidste års himmelflugt med ungpigerne Aura og Emmely som desværre ser ud til at være gone for good..... those where the days!

Er godt begejstret for Clara, men da jeg æælsker at give fransk synes jeg der mangler noget i oplevelserne med hende. 

Kunne Stella være den unge pige der kan løfte mig tilbage til SG? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 55 minutter siden:

Hej Nis, 

Fik du besøgt Stella? 

Jeg er luft i krise over SG efter sidste års himmelflugt med ungpigerne Aura og Emmely som desværre ser ud til at være gone for good..... those where the days!

Er godt begejstret for Clara, men da jeg æælsker at give fransk synes jeg der mangler noget i oplevelserne med hende. 

Kunne Stella være den unge pige der kan løfte mig tilbage til SG? 

 

Jeg har desværre ikke besøgt hende. Jeg har været hos Sara og hos Jessica, men har ikke tænkt mig at anmelde dem. Stella kunne godt være interessant, men er i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, den 4/4/2018 at 09:35:

Nogen der har mødt hende og kan fortælle om oplevelsen?

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/stella/

Stella kan jeg klart anbefale at bruge penge og kræfter på. Jeg har for et års tid siden besøgt hende, hvor hun arbejdede et andet sted under et andet navn. Jeg blev mødt af en rank, nøgen pige med halvlangt, glat hår, alvorlige øjne, med fremskudte bryster og lange ben i lårlange støvler - præcis som på 5. billede i hendes billed-serie. - Jeg blev omfavnet og kysset stående og længe - indtil vi skiftede til liggende øvelser. - Stella er nem og ligefrem at tale med. - Man mærker med det samme, at hun er indstillet på at være sød og venlig mod én, - det er hun ved at kysse og kneppe og lade sin gæstfrie krop undersøge og bruge. - Jeg kunne sagtens finde på at undersøge hende grundigt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...