Hop til indhold
Exile-63

Sheila brændte mig af - Samantha reddede mig

Recommended Posts

Dette bliver en dobbelt anmeldelse  - en dårlig og en god !

Sheila.

Var lige tilbage i DK på forlænget Påskeferie og havde udset mig Sheila som ind i mellem annoncerer på Annoncelight  hvor hun kalder sig en sex Engel. Jeg fik aldrig bekræftet om det var rigtigt for hun brændte mig i den grad af. Havde skrevet til hende onsdag inden Påske hvor hun sagde at man kunne besøge hende fredag og lørdag i Glostrup. Jeg skrev igen for at ville bestille en tid = intet svar. Befinder mig så hjemme i familiens skød fredag aften da der der pludselig tikker en sms ind ved 19 tiden fra Sheila...!!!!!!! Hun spørger om jeg har lyst til at besøge hende til noget frækt !!!!! Det er egentlig en no-go fra mig at blive kontaktet på den måde - men jeg lister mig på toilettet og skriver at jeg gerne vil besøge hende dagen efter. Lørdag formiddag skriver jeg at jeg kan være der ved 14:15-14:30 tiden og så hvad jeg godt kunne tænke mig. Hun bekræfteder, vi aftaler pris og hun fortalte at det var på hotel i Glostrup. Jeg skrev så at jeg ville bede hende om værelses nummer når jeg ankom.

Kl. 14:22 skriver jeg til hende at jeg vil være der om 10 minutter - og velankommet til P-plads ved Hotel skriver jeg så for værelses nummer..... INTET svar, Jeg venter i 15 minutter uden at der kommer svar og så skriver jeg at jeg kører igen. Senere skriver jeg en mavesur sms om at jeg er meget "pissed" over hendes måde at køre forretning på - og jeg kørte rent faktisk 35 km for at besøge hende :(:( .... Har aldrig fået et svar fra hende, og jeg synes det  er useriøst at hun sms´er til en potentiel Kunde uopfordret - og meget useriøst at hun ikke overholder aftaler :(

Pigen: N/A

Oplevelse: N/A

Gentagelse: 0

Samantha

Polsk pige på Gammel Køgelandevej som kaldte sig en slim MILF med gode priser - slagtilbud 700 kr/time (normalt 800 kr) med Multicome, S.F., Kys, 69 osv.........  BANG må jeg sige - for hold da op en lækker kvinde :):) ... Vil skyde hende til medio 30 år, lækker langbenet og dejlig slank med nogle lækre C-skåle i natural - og hun talte rigtig godt Engelsk. Kemi i top fra start - hun jokede med at jeg godt måtte betale 800 hvilket jeg svarede at vi kunne jo se på drikkepenge når vi var færdige... Masser af dybe tungekys stående hvor vi kælede og tog vores tøj af - hun vendte sig om og elskede at jeg kyssede hende på hals og nakke - mens jeg jeg nulrede hendes lækre bryster, og da hun bukkede sig forover var lille Exilet lige ved at glide op i hendes allerede fugtige fisse.... Vi lagde os på sengen og herfra var det en Tour De Force i lækker sex med alle stillinger inkl. stående doggy som var fantastisk - og jeg fik 2 herlige udløsninger. Det skal siges at jeg elsker at slikke en lækker glat fisse - og jeg skal love for at hun nød det. Det var ikke fake og hun kom med et brag, safterne væltede ud og hun var totalt op og ringe med rødblussede kinder = Herligt :).... ved afskedskys uden hastværk så fik hun drikkepenge for det fortjente hun helt sikkert da det var en top 3 oplevelse på min hitliste :)

Hun er taget hjem til Polen - men måske kommer hun tilbage.

Pigen: 9

Oplevelse: 9

Gentagelse: 10

PS. Undskyld de manglende links - men jeg kan af en eller anden grund ikke indsætte nogen !

Redigeret af Exile-63

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...