Hop til indhold
Asger87

Spørgsmål

Recommended Posts

Hej alle samnen

jeg skal til Tyskland (Hamburg) her om nogle måneder og overvejede om nogen kunne fortælle om der findes en klub hvor man betaler for indgang og herefter har adgang til ubegrænset sex med pigerne?

er ikke helt bekendt med fkk begrebet? Hvilke af sådanne klubber kan i anbefale? 

 

Med håb om hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har forstået det, så er flatrate klubber blevet forbudt i Tyskland, altså klubber hvor du betaler entre, og så er resten uden betaling. Men der er udmærkede FKK klubber i Hamborg, de 3 største er Fkk Babylon, FKK Atmos, og FKK Harmony, som er beliggende lidt uden for byen, ca 20 km syd for Hamborg.

Selv foretrækker jeg at komme på Atmos og Harmony. Man betaler 50 - 60 EUR i entre, herefter afregner man med hver Pige for hver seance, 1/2 time 50-60 EUR 1 time 100-120 EUR, + tillæg for de mere specielle ting.

Men en god ide, kunne være at læse tidligere indlæg, her er masser af god viden at hente. Men det bedste råd er at komme afsted, de er virkeligt underholdende. Det er fint sådanne steder, stemningen er meget afslappet, første gang kommer man luskende som en indbrudstyv om natten, men når man ser de andres afslappede forhold til det at være sådan et sted, så kan man komme til stederne med oprejst pande, og få en på opleveren. Rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 16/4/2018 at 23:27:

Altså Fantasy Lounge ser stadig ud til at køre:

Besøgte stedet forleden.

110 Euros i entre for 5 x fornøjelse - der var så kun 6 piger at vælge imellem og du kun tage en tur med hver. Da jeg havde været hos 4 af pigerne, ville jeg gerne prøve den 5. en høj tynd lyshåret pige - men hun virkede noget lazy, sjokkede rundt og virkede noget uinteresseret - ihvertfald i mig - så da hun gik efter at jeg havde prøvet at konversere hende et stykke tid, forbarmede Djoanna sig over mig og spurgte om jeg ikke ville en tur med hende ovenpå. Jo, det ville jeg da gerne - lidt senere. Men de ville gerne lukke butikken, da jeg var eneste kunde - nå OK  - Djoanna plejer at levere en god service, selvom hun er blevet lidt rigeligt stor i det.

Ellers er det nu rimeligt pæne piger - og især Boerste forstår at sætte gang i festen.

Kunder var der ikke så mange af - kun lige i starten, da nogle åbenbart kun havde købt 3 ture - så de var hurtigt væk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 16/4/2018 at 23:27:

Altså Fantasy Lounge ser stadig ud til at køre:

Stedet er blevet lidt renoveret - men de nye brusere er ikke meget værd, da brusehovedet er placeret i 2.5 meters højde, så man nærmest står i sporadisk tørvejr. Dog er der til en afveksling installeret en simpel termostatbruser med en autommatik, der skulle stoppe efter et stykke tid - men stiller man den på helt kold, bliver bruseren ved med at køre i en evighed.

Hvor der før var 3 brusere, er der så nu kun 2 - og da der ikke er håndbrusere, men et brusehoved, der er placeret alt for højt og uden tryk på - så tager det nu alt for lang tid at vaske sig - eller mange opgiver bare at gøre det ordentligt.

I de nye bruserum har man monteret nogle virkelig fine fliser på væggene - men hvorfor man så lige har valgt nogle fliser til gulvet, der bliver spejlglatte med vand og lidt sæbe på - det må vist betegnes som en mega fejl  - eller forsøg på uagtsomt manddrab.

På værelserne er der absolut ikke sket det store mht. bedre belysning - og 2 af rummene kunne pt. ikke bruges, da de var under renovering.

I barområdet er belysningen endda blevet endnu ringere end tidligere - men væggen bag baren er blevet fornyet og har fået et mere moderne udtryk - men egentlig ikke noget, der betyder noget. Det bedste er dog at de har inddraget rummet, hvor der tidligere var jacuzzi i barområdet, så de flotte vægmalerier endelig er kommet til deres ret  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...