Hop til indhold
Citroen mand

FKK Hamburg

Recommended Posts

Jeg har været på Babylon i Hamburg en gang, dette er jo paradis på jorden, der er så mange dejlige unge piger at man bliver helt svedt.

Nu overvejer jeg en tur inden så længe til Hamburg igen, men har tænkt på at besøge Atmos Saunaklub, men så har jeg lige brug for noget erfaring om dette sted, får man udleveret badekåbe på stedet ? Ligesom man gør på Babylon, ohg hvor mange piger kommer der i forhold til gæster? jeg ved godt at det kan være svært at svare på, men giv et prej om det hvis du kan.

Jeghar forresten også været på FKK Grenz, dette er jo ikke så stort et sted, og ikke ligeså meget paradis som Babylon, men alligevel et Ok sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der plejer at blive udleveret badekåber på Atmos.

Håndklæde og badesandaler og en nøgle til skab i omklædningen følger også med.

Når jeg har været der har der været masser af damer hele tiden. Det har været fredage og lørdage, ved ikke om forholdet er anderledes på hverdage.

Til gengæld var der mangel på værelser sidst jeg var der, men de skulle være færdige med istandsættelsen af værelserne nu. Ellers er de nye værelser der er lavet ovenpå også ventetiden værd.

Atmos er mindre en Babylon men jeg synes kvaliteten er bedst på Atmos.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Også et udmærket sted på Hverdage, søde piger rimelige priser

men lad være med at gå med dem der tilbyder sig anmassende

de er som regel ikke en skid værd er kun ude på at score kassen

Kan huske engang jeg var der med en kammerat, der lavede vi en dobbeltbooking med

2 søde piger, som vi så kunne kneppe på skift som vi ville..

KH Knajten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Babylon i Hamburg en gang, dette er jo paradis på jorden, der er så mange dejlige unge piger at man bliver helt svedt.

Nu overvejer jeg en tur inden så længe til Hamburg igen, men har tænkt på at besøge Atmos Saunaklub, men så har jeg lige brug for noget erfaring om dette sted, får man udleveret badekåbe på stedet ? Ligesom man gør på Babylon, ohg hvor mange piger kommer der i forhold til gæster? jeg ved godt at det kan være svært at svare på, men giv et prej om det hvis du kan.

Jeghar forresten også været på FKK Grenz, dette er jo ikke så stort et sted, og ikke ligeså meget paradis som Babylon, men alligevel et Ok sted.

Hvis du synes Babylon er paradiset, så har du slet ikke set de store klubber med 100+ piger, du kan godt glæde dig, hvis du senere får mulighed for at besøge disse. :D

Hvornår var du Babylon, jeg var sidste år på en fredag aften og der kun ca.10 piger, ret kedeligt når stedet er så stort.

Atmos kan godt anbefales men stedet er en labyrint. Det finder du nok ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar, det er ca 1,5 år siden jeg var på Babylon, hvilket var mit første besøg på FKK, jeg var meget overvældet, jeg vil tro der var ca 15 piger denne lørdag aften, og ikke ret mange mænd. Men det er et stort sted, og alting foregik også inde i VIP loungen, der var lidt folk der cirkulerede lidt rundt, men det var rundt om baren der skete noget. Men der er jo virkeligt potentiale for at der kan være mange mennesker, hvilket der måske også nogen gange er, jeg har ikke oplevet det, har jo kun været der den ene gang. Jeg tror jeg vil prøve Atmos en gang i maj, og så tror jeg da også jeg vil forbi Babylon, da jeg forventer 2 dage i Hamborg. Jeg syntes det er utroligt flotte lokaler på Babylon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar, det er ca 1,5 år siden jeg var på Babylon, hvilket var mit første besøg på FKK, jeg var meget overvældet, jeg vil tro der var ca 15 piger denne lørdag aften, og ikke ret mange mænd. Men det er et stort sted, og alting foregik også inde i VIP loungen, der var lidt folk der cirkulerede lidt rundt, men det var rundt om baren der skete noget. Men der er jo virkeligt potentiale for at der kan være mange mennesker, hvilket der måske også nogen gange er, jeg har ikke oplevet det, har jo kun været der den ene gang. Jeg tror jeg vil prøve Atmos en gang i maj, og så tror jeg da også jeg vil forbi Babylon, da jeg forventer 2 dage i Hamborg. Jeg syntes det er utroligt flotte lokaler på Babylon.

Ja så gerne, jeg ville sætte pris på en ny beretning af Babylon.

Stedet er flot, men jeg vil ikke komme der igen før der er flere piger og stemningen er mere livlig. Fatter ikke det kan køre rundt...

Jeg går på FKK for at få en total oplevelse og opholder mig der i flere timer med afslapning og hygge med pigerne, men det er altså for kedeligt hos Babylon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk lige et spørgsmål mere angående Atmos, da jeg var på Babylon blev jeg bekendt med at det kostede 20 EUR mere for fransk uden, hvordan er det på Atmos ? Jeg kan jo læse at nogle af de sydligere FKK Klubber i tyskland der er prisen den samme om man tager fransk med eller uden. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der regnes for en almindelig halv time koster 50 euro og der er fransk med gummi. Er man til fransk uden skal der 20 euro oveni. De fleste af damerne tilbyder fransk uden og spørger selv om hvad for noget fransk det skal være.

Mvh

Rockford, der højest sandsynligt kommer forbi Atmos lørdag aften :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...