Hop til indhold
Guest HelgaH

Beskyttelse ved navneskift?

Recommended Posts

Guest HelgaH

@Administrator Hvorfor er der ikke en regel der beskytter os piger, hvis vi vælger at skifte navn grundet chikane eller mulig afsløring?

Jeg skrev til jer i tidernes morgen da jeg slettede mit gamle brugernavn, hvad grunden til det var.

Så jeg er faktisk meget overrasket over at tråden hvor afslørelsen af sammenhængen af mit tidligere navn og nye navn ikke bliver slettet, fordi det er i ikke forpligtet til?

Man kan da godt lige være lidt large, og lige hjælpe? Det er skam ikke fordi jeg løber fra en dårlig anmeldelse? Jeg har altid fået suverænt gode anmeldelser i mit tidligere navn.

Syntes bare det er ærgerligt at jeg skal skifte navn endnu engang, for at beskytte mig selv, men det bliver jeg jo nødt til.

Så blir det tre navne på under et halvt år? 

Kommer til at fremstå useriøs hvis jeg hele tiden skal skifte navn.

-Lad vær og nævn mit tidligere navn i denne tråd, man kan bare Google sig frem til det, eller søge på det i søgefunktionen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Holly skrev, for 24 minutter siden:

@Administrator Hvorfor er der ikke en regel der beskytter os piger, hvis vi vælger at skifte navn grundet chikane eller mulig afsløring?

Jeg skrev til jer i tidernes morgen da jeg slettede mit gamle brugernavn, hvad grunden til det var.

Så jeg er faktisk meget overrasket over at tråden hvor afslørelsen af sammenhængen af mit tidligere navn og nye navn ikke bliver slettet, fordi det er i ikke forpligtet til?

Man kan da godt lige være lidt large, og lige hjælpe? Det er skam ikke fordi jeg løber fra en dårlig anmeldelse? Jeg har altid fået suverænt gode anmeldelser i mit tidligere navn.

Syntes bare det er ærgerligt at jeg skal skifte navn endnu engang, for at beskytte mig selv, men det bliver jeg jo nødt til.

Så blir det tre navne på under et halvt år? 

Kommer til at fremstå useriøs hvis jeg hele tiden skal skifte navn.

-Lad vær og nævn mit tidligere navn i denne tråd, man kan bare Google sig frem til det, eller søge på det i søgefunktionen..

Holly. Hvis du gerne vil skifte identitet, så skal du også skifte fotos. Du bruger jo samme fotos som før. De kan også Googles. 

Jeg synes også det er meget at forlange at Moderatorerne skal sidde og holde øje med om et gammelt navn forbindes med et nyt. Hvordan sæven skulle de kunne huske alle de navne?? 

Det sagt, så er det  træls du chikaneres, men idioter findes alle vegne.  Tror ikke du snyder en der chikanerer dig. Vil du virkelig flygte fra vedkommende, er der ingen anden vej end at starte forfra. 

Nye fotos, nye tekster, nyt navn, nyt sted, :(

Redigeret af Aarhuselsker
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal chikane ikke hjælpes på vej og jeg ved ikke hvordan eroguide kan undgå dette. Vil dog også give dig det råd at skifte billeder og profiltekst. Jeg har aldrig besøgt dig og tror ikke du er min type, men ud fra dine nye annoncer var jeg ikke i tvivl om hvem du var. 

Jeg ønsker dig alt det bedste og at du undgår chikane fremover - det er simpelthen noget svineri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bruger samme billeder som tidligere, det ville jeg nok undlade, hvis jeg skulle starte på en frisk. <3

OK,  måske skulle jeg have læst hvad andre skriver, i stedet for bare at ende med at gentage... :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 minutter siden:

Du bruger samme billeder som tidligere, det ville jeg nok undlade, hvis jeg skulle starte på en frisk. <3

OK,  måske skulle jeg have læst hvad andre skriver, i stedet for bare at ende med at gentage... :D 

Jeg synes dette samme som IV, og de andre  

Hov kom lige i tanke om noget der ikke var nævnt "skift krop".   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...