Hop til indhold
Knægten

Frække ida

Recommended Posts

Okay jeg ved ikke om det er iorden det fair nok hvis admin sletter det hvis det ikke er okay

Men har snakket kort med frække ida idag 

Den korte snak handle primært om 2 spørgsmål 

1 er hun stoppet helt eller?

Ja det er hun desværre

2 om hun havde planer om at komme tilbage på et tidspunkt 

Og det har hun desværre ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 1 time siden:

Okay jeg ved ikke om det er iorden det fair nok hvis admin sletter det hvis det ikke er okay

Men har snakket kort med frække ida idag 

Den korte snak handle primært om 2 spørgsmål 

1 er hun stoppet helt eller?

Ja det er hun desværre

2 om hun havde planer om at komme tilbage på et tidspunkt 

Og det har hun desværre ikke 

1 hvor heldigt for dig.

2 undskyld mig men, tja ved ikke hvad jeg skal sige. 

3 skal vi ikke ønske hende held og lykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle, det er på ingen måde for at være flabet, men min ærlige mening om en pige der stopper, er lad hende dog være, stop med at skrive, ringe, mail osv. Det er jo ved at være længe siden at vi har hørt om og fra frække Ida, så lad hende dog være og ønske hende held og lykke i stedet for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det er 2. gang i dag jeg læser gp’ere i retræte bruger “gamle” kunder som talerør. Hvorfor kan hun ikke selv melde ud at hun stopper? Man kunne jo få den tanke at du selv har en aktie? For ikke at nævne problemet om troværdighed?

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 1 minut siden:

Det er 2. gang i dag jeg læser gp’ere i retræte bruger “gamle” kunder som talerør. Hvorfor kan hun ikke selv melde ud at hun stopper? Man kunne jo få den tanke at du selv har en aktie? For ikke at nævne problemet om troværdighed?

vh. Piraten

Hun skal være mere end velkommen til selv at melde ud 

Dem som bare har fulgt lidt med her inde ved os hun har haft en bruger som jeg fulgt som så mange andre 

Men tro det du vil :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Piraten skrev, for 11 minutter siden:

vh. Piraten

Det optimale ville jo sikkert være at hun lige lavede en tråd og takkede af for en god tid og bla bla.  Men der kan selvfølgelig være grunde til bare stille og roligt at liste af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det handler ikke om tro. Hvis man har et horn i siden på en gp’er, og vil ødelægge hendes forretning, kan man jo bare melde ud at hun ønsker at stoppe, ikke? Dermed ikke sagt, at du ikke gør det i god mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...