Hop til indhold
Sexeren

Cindy, Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247479

Fik aftalen i stand, her tirsdag eftermiddag..

Blev modtaget af Cindy i ført bh, trusser, og strømpeholder..

Fik et par kindkys og et stort smækkys..

Så ind i værelset, fin kommunikation på engelsk..

Fik aftale det nærmere, og betalte..

Med den smilende og lattermilde kvinde, ja så er man fortabt..

Hurtig skyller og retur, her stod Cindy med de dejligste jader til beskuelse.. MUM.

Så mødtes vi til vilde kys i massevis, og hendes hænder overalt på mig.. ja jeg kunne heller ikke holde nallerne for mig selv..

Godt tag i den dejlige faste røv, kysse og kramme de store bryster..

Så blev min krop overdænget med kys og hænder hele vejen ned, og  fik en starter af et blow,  der var den helt nede i halsen flere gange..

Jeg blev nød til at stoppe hende, jeg skulle jo gerne nå at nyde den dejlige krop..

Da Cindy rejste sig, kunne jeg ikke holde fingrene fra en sjask våd pussy, samtidig med at jeg kyssede de dejlige baller..

Så væltede vi om på sengen,  nu var det min tur til at smage på varen, det nød jeg, en rigtig våd omgang...

Men Cindy fik drejet sig rundt og det endte i en 69 med mig ovenpå,,  så her blev hun mundkneppet, samtidig med jeg slikkede videre..

Så på med frakken og Cindy red mig helt vildt, for lige at stoppe i tide, af hingsten, og dækkenet af, fortsatte hun med en 69, hvor forløsningen kom over hendes dejlige bryster..

Må indrømme, jeg var savlet til på hele kystøjet, af hendes dejlige safter..

afsluttede med utallige kys og nydelse af den dejlige boddy,, mens vi drøftede diverse omkring hendes arbejde, familie og ønsker..

Fik noget at drikke, hurtig skyller,  ud af døren med fulgt af kys og kram..

Hun er her ikke i morgen, så det er nu hvis der skal besøge hos Cindy.

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Hun og Jessy udgør vist den navnkundige Busty Duo der er lovprist af de jyske brødre. 

Kan ikke genkende Cindy, som er på linket i det jyske,  i Hvam

Sexeren

Ps. Jessy er ikke i Odense pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den ‎03‎-‎04‎-‎2018 at 17:40:

https://annoncelight.dk/showad/247479

Fik aftalen i stand, her tirsdag eftermiddag..

Blev modtaget af Cindy i ført bh, trusser, og strømpeholder..

Fik et par kindkys og et stort smækkys..

Så ind i værelset, fin kommunikation på engelsk..

Fik aftale det nærmere, og betalte..

Med den smilende og lattermilde kvinde, ja så er man fortabt..

Hurtig skyller og retur, her stod Cindy med de dejligste jader til beskuelse.. MUM.

Så mødtes vi til vilde kys i massevis, og hendes hænder overalt på mig.. ja jeg kunne heller ikke holde nallerne for mig selv..

Godt tag i den dejlige faste røv, kysse og kramme de store bryster..

Så blev min krop overdænget med kys og hænder hele vejen ned, og  fik en starter af et blow,  der var den helt nede i halsen flere gange..

Jeg blev nød til at stoppe hende, jeg skulle jo gerne nå at nyde den dejlige krop..

Da Cindy rejste sig, kunne jeg ikke holde fingrene fra en sjask våd pussy, samtidig med at jeg kyssede de dejlige baller..

Så væltede vi om på sengen,  nu var det min tur til at smage på varen, det nød jeg, en rigtig våd omgang...

Men Cindy fik drejet sig rundt og det endte i en 69 med mig ovenpå,,  så her blev hun mundkneppet, samtidig med jeg slikkede videre..

Så på med frakken og Cindy red mig helt vildt, for lige at stoppe i tide, af hingsten, og dækkenet af, fortsatte hun med en 69, hvor forløsningen kom over hendes dejlige bryster..

Må indrømme, jeg var savlet til på hele kystøjet, af hendes dejlige safter..

afsluttede med utallige kys og nydelse af den dejlige boddy,, mens vi drøftede diverse omkring hendes arbejde, familie og ønsker..

Fik noget at drikke, hurtig skyller,  ud af døren med fulgt af kys og kram..

Hun er her ikke i morgen, så det er nu hvis der skal besøge hos Cindy.

Sexeren

 

 

Jeg har selv kopieret mit indlæg over på rette sted..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...