Hop til indhold

Prostata malking

Featured Replies

Skrevet

Jeg har prøvet et par gange at få prostata massage, dog uden den oplevelse da jeg åbenbart er lille bag i, og der kun kan bruges en finger, som ikke når langt nok ind og masseren prostataen, derfor søger jeg en som har en smal Strap-on eller dildo maks 2,5 cm tyk, som hun kan bruge til en mere malking fornemmelse af prostataen, jeg skriver i dette forum da jeg ikke ønsker en ren domina oplevelse, men en multi oplevelse hvor sex indgår også. Håber I kan hjælpe

Skrevet
kvinde 1966 skrev, for 15 minutter siden:

Det er os muligt at massere den udefra.. Det behøver ikk kun være indefra for at få det optimale ud af det.. :)

Er det noget du kan beskrive hvordan gøres? :)

Skrevet
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Det er os muligt at massere den udefra.. Det behøver ikk kun være indefra for at få det optimale ud af det.. :)

hvordan det ?

Skrevet

Det er lidt svært at beskrive hvordan hånden holdes.... Men det er ved tryk under pungen... :) 

er du uddannet massør ?

Skrevet

Det er lidt svært at beskrive hvordan hånden holdes.... Men det er ved tryk under pungen... :) 

Det var en der var "forvirret"... Tryk er gentagende tryk og massage under pungen.. 

Skrevet
BadGuy skrev, den 3/4/2018 at 17:54:

er du uddannet massør ?

Behøver hun være det?

Redigeret af StudineMILF
Omformuleret

Skrevet
StudineMILF skrev, for 18 minutter siden:

Behøver hun være det for at være dygtig?

Det anfægter BG jo egentlig heller ikke med sit spørgsmål. :rolleyes:

Skrevet
Thai-fan72 skrev, for 1 minut siden:

Det anfægter BG jo egentlig heller ikke med sit spørgsmål. :rolleyes:

Nej det er da korrekt. ;) Nu har jeg rettet mit spørgsmål til ham. :)

Redigeret af StudineMILF
Omformuleret

Skrevet

Jeg takker for den dialog som har været, dog har jeg ikke fået noget svar som giver mig nogle jeg kan komme videre med.

jeg ved at der er nogle domina som yder den ydelse, så jeg vil nok prøver frem der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.