Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kære brødre.

Jeg har taget en tur for holdet på Møllevej i Rønnede. Selv om jeg er klar over at der er stor risiko for at det går galt når hovedet uden hjerne styrer har jeg dog alligevel aldrig haft så dårlig en oplevelse. Aftalte en times B to B med fp. med mutter. Pigen var sød og rar, men svarede ikke helt til billedet... Hendes massage var egentlig ikke specielt dårlig -  og når jeg kommer et nyt sted plejer jeg bare at tage imod hvad der bydes rundt..  Tænkte nu godt nok nogle gange undervejs hvornår vi kom til B to B... Det gjorde vi sgu aldrig! Faktisk var der heller ikke noget pirring undervejs... til sidst smed hun kjolen og trusserne og kylede et kondom ned over den arme diller og besteg den. Hmmm - ikke særligt ophidsende. Faktisk kom bh´en aldrig af, og hvis jeg skal være helt ærlig var det punkt hvor det betød noget også overskredet forlængst. Nå pyt, jeg ved ikke hvordan det gik til, men jeg fik faktisk udløsning. På vej ud mødte jeg mutter hvor jeg spurgte ind til deres version af B to B. For at gøre historien lidt kortere endte det med at koste 1200 kr. 

Det varer lidt før jeg kommer igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at de har skiftet ud i thai bemandingen, - igen, igen. Indtil for et par måneder siden kunne jeg få en times massage + superfransk til 1000 kr. - nu koster 1 times massage 500, ca. Standartpris vel, men 1 time + et lettere ligegyldigt hj.  Koster 1000 kr. Fandens også at et hoved uden hjerne kan styre så meget. Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg ikke at jeg lærer noget af det... Besøger dog ikke den samme igen... Var muligvis naiv nok til at tro at der ville ske lidt ekstra eller noget særligt når nu hj. kostede 500... Ja, udstiller gerne min dumhed igen hvis andre har lyst til at beholde pengene i egne kommer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...