Hop til indhold
Guest Ravnen

Mette i Samsøgade, Århus

Recommended Posts

Guest Ravnen

Er du til unge modeller, så er der ingen grund til at læse videre. Er du derimod til en fræk kvinde, der er et par år over 40, så vil du nok finde Mette interessant.

Jeg har besøgt hende to gange. Og begge gange med fuld tilfredshed - og tilfredsstillelse. Hun holder til - diskret - i en lejlighed i Samsøgade. Det er et års tid siden sidst, så prisen (800 for en halv time) er med forbehold. I øvrigt blev hun begge gange revet med. Så hun ikke fik kigget på uret :D Jeg havde i det hele taget oplevelsen af, at hun ret godt kunne lide sit arbejde. Og det er jo et ret godt udgangspunkt.

Jeg oplevede hende som engageret og nærværende. Og hun gav sig virkelig hen. Både som giver og modtager af fransk. Masser af kys undervejs - og helt klart en GFE - for de, der søger den slags.

Udseendemæssigt er hun helt gennemsnitlig. Men hun er fræk et godt stykke over middel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du til unge modeller, så er der ingen grund til at læse videre. Er du derimod til en fræk kvinde, der er et par år over 40, så vil du nok finde Mette interessant.

Jeg har besøgt hende to gange. Og begge gange med fuld tilfredshed - og tilfredsstillelse. Hun holder til - diskret - i en lejlighed i Samsøgade. Det er et års tid siden sidst, så prisen (800 for en halv time) er med forbehold. I øvrigt blev hun begge gange revet med. Så hun ikke fik kigget på uret :D Jeg havde i det hele taget oplevelsen af, at hun ret godt kunne lide sit arbejde. Og det er jo et ret godt udgangspunkt.

Jeg oplevede hende som engageret og nærværende. Og hun gav sig virkelig hen. Både som giver og modtager af fransk. Masser af kys undervejs - og helt klart en GFE - for de, der søger den slags.

Udseendemæssigt er hun helt gennemsnitlig. Men hun er fræk et godt stykke over middel.

Ryger hun?

Har du link til annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ravnen

Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed. Men ryger hun, så skjuler hun det dæleme godt.

Hun annoncerer i EB ind i mellem. Det var derigennem jeg fandt hende. Men har desværre ikke noget link.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ryger hun?

Har du link til annonce?

Nej, hun ryger ikke.

For øvrigt er hendes franske ret så lækkert - dog desværre kun med dub på. Jeg har givet 1.000,- men besøget har hver gang varet omkring en time.

Hun har typisk annonceret i EB, men i dag er den ikke i. Ellers prøv telefonsvareren i Samsøgade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...