Hop til indhold
Guest Ravnen

Dronningensgade 48 i Odense

Recommended Posts

Guest Ravnen

Hvis man er den lidt mere kinky type, så kan jeg varmt anbefale at man lægger vejen forbi Dronningensgade 48 i Odense.

Jeg har haft fornøjelsen af Madame Anni i flere omgange (Det har altid passet med hendes vagter, når jeg var i byen) og har altid fået en udsøgt service. Hun lægger - som hun også siger på sin tlf-svarer ikke skjul på sin dominerende natur. Og jeg har følt mig rigtig godt serviceret de gange jeg har været hendes legetøj.

De første gange jeg besøgte hende, stod den på pirringsbondage, hvor jeg fik pik og nosser bundet op. Jeg blev derefter lænket på hænder og fødder, hvorefter hun gejlede mig for vildt. Klimaks var elektrostimulans bagi - og var jeg i tvivl om, hvorvidt mænd har et g-punkt, så kan jeg nu sige klart JA. Det skal jeg helt sikker prøve igen ved lejlighed.

Sidste gang realiserede jeg min drøm om urin. Hun var meget forstående og hjælpsom - og viste passende omsorg i forhold til det var første gang.

Er man til yngre modeltyper, så skal man gå et andet sted hen. Anni er en moden kvinde. Men bestemt en lækker en af slagsen med en god krop - og en mund, der er fræk som bare fanden. Hun virker også som typer, der kan give en ordenlig røvfuld. Men den har jeg til gode endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ravn, takker for dit søde indlæg. Jeg får et dejligt feed back, når jeg har glædet andre.

Det er også dejligt, at du trygt har overgivet dig, i min magt og prøvet nyt udstyr og nye grænser af. Det kræver tillid! Vi ses. Madame Anni www.danmarksdejligstedomina.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Sagtens, Anni er også en fræk elskerinde, som kan mange narrestreger.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D Stedet kan varmt anbefales !! Det er flotte, velskabte og voksne kvinder, der ved, hvad de laver. Man får, hvad man har betalt for og lidt til, da pigerne udviser god indlevelse og ekspertise, særlig frækt inden for s/m, dog også med plads til det blide.

Stedet rummer en særlig hyggelig og charmerende atmosfære, der er absolut altid rent og pænt. Der er mange spændende både nye og gamle faciliteter..........Ja, det er altså værd at besøge flere gange !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D Stedet kan varmt anbefales !! Det er flotte, velskabte og voksne kvinder, der ved, hvad de laver. Man får, hvad man har betalt for og lidt til, da pigerne udviser god indlevelse og ekspertise, særlig frækt inden for s/m, dog også med plads til det blide.

Stedet rummer en særlig hyggelig og charmerende atmosfære, der er absolut altid rent og pænt. Der er mange spændende både nye og gamle faciliteter..........Ja, det er altså værd at besøge flere gange !!!!!

Afskrift fra deres hjemmeside??? Herrn Petersen ohne dingsbums

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Som Århuselskeren hentyder, så er "knudpetersen" ikke en ham, men en hende...

Nu lader vi den lige stå, indtil videre... :roll:

Mvh

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej CO-admin..

Du et squ lidt skarp på nogen punkter.. :)

Rigtig godt med en fritidsdetektiv i blandt os.. ;)

Vh Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...