Hop til indhold

Sanne Lotus i Nyborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved godt, at man aldrig skal betale forud, men det gjorde jeg så. Overførte kr.500 til Sannes konto i Nykredit. Lad være med det. Hun svarer hverken på telefon eller mail. Føler mig lidt dum.

Skrevet

Jeg har også haft skrevet med hende, men jeg stoppede med det samme kontakten da "hun" nævnte de 500 kr man skulle betale forud....Meld "hende" til politiet

Redigeret af Sexo

Skrevet

Kontakt din bank og sig du ved et uheld har overført penge til en forkert konto. Bed dem om at føre dem tilbage.

(Virker ikke med mobilepay, så håber du har lavet en god gammeldags bankoverførsel)

Skrevet

Jeg overvejede at skrive om hende herinde efter hun prompte bad om forud betaling før hun overhovedet havde fortalt om sig selv. Jeg rapporterede dog hendes annonce med billedbevis på annoncelight, håbede at de ville fjerne annonces. Det er så ikke sket.

Skrevet
Badboyfyn skrev, for 14 timer siden:

Alt hvor man skal betale forud er fusk og lad vær :( 

Gør som han siger eller lær det på den hårde måde! ;-) :-( 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.