DIXIE 15 Skrevet 2. April, 2018 Jeg ved godt, at man aldrig skal betale forud, men det gjorde jeg så. Overførte kr.500 til Sannes konto i Nykredit. Lad være med det. Hun svarer hverken på telefon eller mail. Føler mig lidt dum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 2. April, 2018 (edited) Jeg har også haft skrevet med hende, men jeg stoppede med det samme kontakten da "hun" nævnte de 500 kr man skulle betale forud....Meld "hende" til politiet Redigeret 2. April, 2018 af Sexo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dontfuckingmailme 50 Skrevet 3. April, 2018 Kontakt din bank og sig du ved et uheld har overført penge til en forkert konto. Bed dem om at føre dem tilbage. (Virker ikke med mobilepay, så håber du har lavet en god gammeldags bankoverførsel) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 3. April, 2018 Jeg overvejede at skrive om hende herinde efter hun prompte bad om forud betaling før hun overhovedet havde fortalt om sig selv. Jeg rapporterede dog hendes annonce med billedbevis på annoncelight, håbede at de ville fjerne annonces. Det er så ikke sket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 251 Skrevet 4. April, 2018 Alt hvor man skal betale forud er fusk og lad vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. April, 2018 Badboyfyn skrev, for 14 timer siden: Alt hvor man skal betale forud er fusk og lad vær Gør som han siger eller lær det på den hårde måde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg