Hop til indhold
Guest Ravnen

Kongsvangs Allé i Århus

Recommended Posts

Guest Ravnen

Egentlig synes jeg jo, at anmeldelser skal være positive. Men jeg vil tillade mig at gøre en undtagelse. For klinnikken på Kongsvangs Allé i Århus var godt nok en skuffelse.

"Det er næsten for godt til at være sandt", tænkte jeg, da jeg så annoncen på eb.dk: Ung, lækker brasiliansk babe 22 år - 2 udløsninger for 600 kroner.

Og det var det. "pigen" der lukkede op var nærmere de 42 end de 22 år. Og lækker ville nok være en stramning. Jeg spurgte efter den annoncerede pige - og hun fortalte mig, at det var hende. Hun virkede meget sød - og som om, at flere var vendt i døren. Og nu havde jeg jo sat næsen op efter lidt lækkert i frokostpausen, så selv om alle alarmklokker bimlede og bamlede, så hoppede jeg alligevel på "tilbuddet".

Blev vist ind i "gymnastiksalen" og bedt om at lægge tøjet. Det gjorde jeg - og så skulle vi jo så i gang. Eller det vil sige: hun skulle i gang. Jeg måtte helst ikke røre ved hende (Jeg ville så nok have valgt et andet job). Hun gik så i gang med det mest uengagerede blowjob jeg nogensinde har fået, red mig lidt og spillede mig til sidst inden jeg kom. Meldte hurtigt fra til gang nummer to - og fik i stedet en omgang lige så uengageret massage.

Lokalerne, der er i en kælder, er lige så triste som den beskrevne oplevelse. Jeg skyndte mig at bade - og videre. Der kommer jeg ikke igen. Jeg kan muligvis have ramt en dårlig dag. Men anmeldelser på andre fora - og mavefornemmelsen siger, at det - desværre ER for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

du har ret har prøvet stedet og pigerne og omgivelserne får ikke en til at komme tilbage igen.

men er det ikke kendetegnet ved de helt mørke piger :o de er bare her for at tjene penge til sig selv og evt. en bagmand.

m.v.h. knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er ryddet lidt op på denne streng efter at en meget tvivlsom anmeldelse blev postet, hvorefter flere andre gjorde opmærksom på det tvivlsomme i anmeldelsen, med ret gode argumenter. Anmeldelsen er slettet og kommentarerne til denne er også slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...