Hop til indhold
PS44

Sara safira hos seductiongirls

Recommended Posts

Jeg har ikke rigtigt læst nogen anmeldelse af Sara og har ikke haft muligheden for at besøge hende pga hendes vagttider lå skævt for mig.

Men i dag fik jeg mødt hende og det var en skøn oplevelse og meget intim.

Sara er lækker mørk i huden og beskrivelsen hos SG passer og alderen 25 år plus minus. Hun er smuk og har en velplejet krop. Lækre små flotte fødder hvis man er til det. Lækreste booty og naturlige ungpige bryster.

Jeg bestilte en halv time og nød hende fuldt ud. Jeg måtte hurtigt skyde ladningen af ud over hendes mave. Frækt dirty talk og  håndjob fik mig til at eksplodere ud over hendes mave, havde lige været i cølibat i små 14 dage så der var blue balls og shit de gør ondt i skrivende stund. 

få minutter senere lå jeg i en missionær med hende. Fræk i munden og lækker at se på. Der er lyd på Sara. Fik hende i doggy men havde problem med rejsningen så efter flere ihærdige forsøg måtte jeg kapitulere og selv tage en spiller ud over hendes booty og ryg. Stor ros til Sara for at bevæge sig frækt og være god til dirty talk. For efter lidt tid så kom jeg igen ud over hendes røv. Herefter fik hun alt fokus med masser berøring og hvor var det et skønt syn og dejligt at bruge hænderne på hende. Klart berøringsvenlig. Der var ingen hast og jag efter der blev banket på døren hvilket jeg synes er et stort plus. 

Klart et gensyn værd og mine varmest anbefalinger.

Sara er fantastisk og jeg glæder mig allerede til næste besøg. 

PS44

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gott att se du hade en god oplevelse med Sara PS44!

Enig i att Sara er super. Så flot och god i sengen. En av de läckraste danske pigerne jeg treffet. Har treffet Sara mange ganger och kommer treffe hende igen! / A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været så heldig at have haft sex med Sara og det var fuldstændig fantastisk. Hun er den klart lækreste GP jeg har haft fornøjelsen af at kneppe. I øvrigt efter kattjakts varme anbefalinger. :)

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...