Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BadGuy
Krihoho skrev, for 2 timer siden:

Hej derude. Nogle anbefalinger til en dejlig pige, gerne med silicone bryster i Kbh. Incall. 

jeg er med her.... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
BadGuy skrev, for 41 minutter siden:

jeg er med her.... ;-)

.......jeg kan desværre ikke personligt  anbefale ret  mange piger med silikone da jeg er en af de her naturens glade svende, men lur mig om I ikke finder lykken hos en af pigerne her:

Seductiongirls.dk (Angelina lader til at kunne få smilet frem på mangen mandelæber) 

Mon-Cherie.dk (Sif er laaaaangt smukkere end silikone....og ellers er der Marlene og Clara

Romantica.dk (har hørt at Sisse har en magisk indvirkning på flere herrers hverdag) 

Cluberotica.dk (Amalie..... indrømmet.... der skal være undtagelser til at bekræfte reglen. Hun er vældig lille og fin. Findes også på Mon-Cherie) 

Pussygalores.dk (tjek Marlenes anmeldelser....findes vist også på Mon-Cherie..... men pas på ikke at overse Josefine, Candy og Scarlett selvom de har perfekte ægte bryster) 

Håber at smilet må brede sig på jeres, og den heldige piges, læber! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Calletti skrev, 1 time siden:

.......jeg kan desværre ikke personligt  anbefale ret  mange piger med silikone da jeg er en af de her naturens glade svende, men lur mig om I ikke finder lykken hos en af pigerne her:

Seductiongirls.dk (Angelina lader til at kunne få smilet frem på mangen mandelæber) 

Mon-Cherie.dk (Sif er laaaaangt smukkere end silikone....og ellers er der Marlene og Clara

Romantica.dk (har hørt at Sisse har en magisk indvirkning på flere herrers hverdag) 

Cluberotica.dk (Amalie..... indrømmet.... der skal være undtagelser til at bekræfte reglen. Hun er vældig lille og fin. Findes også på Mon-Cherie) 

Pussygalores.dk (tjek Marlenes anmeldelser....findes vist også på Mon-Cherie..... men pas på ikke at overse Josefine, Candy og Scarlett selvom de har perfekte ægte bryster) 

Håber at smilet må brede sig på jeres, og den heldige piges, læber! 

 

Det er godt nok toppen at poppen du har fundet frem, kæft de er lækre ! .....tak :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 1 time siden:

(Amalie..... indrømmet.... der skal være undtagelser til at bekræfte reglen. Hun er vældig lille og fin. Findes også på Mon-Cherie) 

Hun er ikke lige så let at få øje på på MC's side? Heller ikke under andet navn - eller også er jeg blevet gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt Sandra og det er en fræk pige :) 

masser af energi men en smule “blond”, og lidt overfladisk væremåde. Følte mig godt tilpas.

Gentagelsesfare 7-8 stykker på en 10 skala.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedensted skrev, for 3 timer siden:

Jeg har mødt Sandra og det er en fræk pige :) 

masser af energi men en smule “blond”, og lidt overfladisk væremåde. Følte mig godt tilpas.

Gentagelsesfare 7-8 stykker på en 10 skala.

 

Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
easykid123 skrev, for 13 minutter siden:

Har du et link til hende?

Du har da selv linket til hende på dit sidste indlæg oppe over. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...