Hop til indhold
NoobGPexplorer

Big boobs Camilla

Recommended Posts

NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Alle de påskefrokoster giver godt nok lyst til en lækker steg. Camilla her ser appetitlig ud! Er der nogen der har besøgt hende?

 

https://annoncelight.dk/showad/247046

Billederne er falske og stammer fra denne amatør fotoside fra Polen. På siden er der flere uslørede billeder af modellen Andzela K. (Andyya) blandt andet fra samme serie som er stjålet til annoncen. Hun ser sød ud men det er ikke hende du vil møde 

https://www.maxmodels.pl/modelka-andyya.html

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende du møder har været her før men under et andet navn. Tror faktisk jeg gav en anmeldelse af hende dengang. Pigen du møder ligner lidt det billede hvor hun står foran spejlet... Bare nogle kilo ældre... Men udmærket sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udemærket sex men absolut ikke hende på billeder.. selfie ligner men obs hængeparti foran og godt og vel en del kilo tungere..

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 14 timer siden:

Hende du møder har været her før men under et andet navn. Tror faktisk jeg gav en anmeldelse af hende dengang. Pigen du møder ligner lidt det billede hvor hun står foran spejlet... Bare nogle kilo ældre... Men udmærket sex. 

 

kkm39 skrev, 1 time siden:

Udemærket sex men absolut ikke hende på billeder.. selfie ligner men obs hængeparti foran og godt og vel en del kilo tungere..

Taler I om før eller efter hun har skiftet billeder?? De billeder hun har på nu (bla. i nissekjole og i en rødlig kjole og rødlig dragt) var ikke de billeder der var på annoncen da trådstarter og jeg skrev for 16-18 timer siden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

 

Taler I om før eller efter hun har skiftet billeder?? De billeder hun har på nu (bla. i nissekjole og i en rødlig kjole og rødlig dragt) var ikke de billeder der var på annoncen da trådstarter og jeg skrev for 16-18 timer siden :)

Jeg tror fuglen er fløjet. 

Tak for svarende alle. 

Jeg må finde en ny kandidat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 39 minutter siden:

Jeg tror fuglen er fløjet. 

Tak for svarende alle. 

Jeg må finde en ny kandidat. 

Ja jeg kan se at linket ikke længere fører til "den" Camilla du efterlyste.....

Men held og lykke i din videre søgen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...