Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i noget tid haft et godt øje til dette etablissement, men kan simpelthen gennemskue de mere væsentlige informationer på deres hjemmeside, såsom priser osv.

Er der nogen der har erfaring med dem, og i så fald nogle gode råd?

Bedste hilsner, en grøn bruger

Redigeret af EnFyrFraKBH
Begrundelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 14/10/2017 at 07:58:

Jeg ved ski da ikke lige om den her må blive smidt op herinde eller hvor den evt skal slås op.. Men tænker det kan flyttes hvis det er.. 

I dag havde jeg min første vagt et helt nyt sted med en rimelig anderledes arbejdsgang.. Copenhagen Sauna Club.. 

For det første vil jeg sige det er et lækkert sted.. På trods af en smule forvirrende planløsning eller udnyttelse af m2.. Hehe.. 

Pigerne er søde og fantastiske.. De tog rigtig godt imod mig hvilket jeg var utrolig glad for fordi det er ingen hemmelighed at jeg var rimelig spændt/nervøs for hvordan det hele foregik osv..

Hvilket min første gæst vist sagtens kunne fornemme.. Arghmen aldrig nogensinde siden min debuterende vagt har jeg følt mig mere uprofessionel, fumlende og jomfruelig.. Hahaha.. Heldigvis var han selv van til at komme der så han måtte et par gange sige "øhm nej det gør man først bagefter " og blidt guide.. Hahaha.. 

Jeg må indrømme at jeg er fan af setuppet.. Og jeg er fan af det faktum at der kan betale med kort.! Et eller andet sted havde jeg i mit hoved forestillet mig at det var større.. Men det gør mig ikke noget at det ikke er en decideret svømmehal fordi det gør oplevelsen mere intim og hyggelig..

Faciliteterne er rene og fine.. Og en ting er sikkert.. Man er helt 100 på at få en hel ren pige med sig ind på værelset.. Hahaha.. Man bader UTROLIG meget.. Men hvem ville ikke elske hvis halvdelen af deres arbejdsdag kunne bruges i en dejlig varm spa:wub:.. Det gjorde jeg i hvertfald.! 

Jennifer er fan.!! Kan slet ikke forstår der ikke er skrevet meget mere om stedet i det her forum.. Det er lækkert.. 

Nu vil jeg drage tilbage til mine velkendte jagtmarker indtil om 14 dage hvor turen atter gå til Copenhagen sauna club:D..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 29 minutter siden:

Faciliteterne er rene og fine.. Og en ting er sikkert.. Man er helt 100 på at få en hel ren pige med sig ind på værelset.. Hahaha.. Man bader UTROLIG meget.. Men hvem ville ikke elske hvis halvdelen af deres arbejdsdag kunne bruges i en dejlig varm spa

Det lyder simpelthen super lækkert! Hvad kender du til deres priser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 16 minutter siden:

Det lyder simpelthen super lækkert! Hvad kender du til deres priser?

De har åbenbart fået ny hjemmeside for nylig. den virker lidt intetsigende. Men til for nylig har en time i etablissementet kostet 1800 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 50 minutter siden:

De har åbenbart fået ny hjemmeside for nylig. den virker lidt intetsigende. Men til for nylig har en time i etablissementet kostet 1800 kr. 

Ja, hjemmesiden får man godt nok ikke meget ud af. Hvad er, om man kan sige det, inkluderet i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 3 timer siden:

Ja, hjemmesiden får man godt nok ikke meget ud af. Hvad er, om man kan sige det, inkluderet i prisen?

1800 er for en halv times spa / sauna (ingen sex der pga. hygiejne), og derefter en halv time på et værelse. På værelset er ydelser, der svare til en halv time på dansk klinik inkluderet. Evt. kan der aftales ekstras med pigen, mod yderligere betaling... Har jeg hørt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har for år tilbage haft flere gode oplevelser på CSC.

De sidste to gange jeg har været forbi - begge hverdagsaftener før midnat, var der kun udenlandske piger på vagt.

Ingen af disse faldt i min smag trods deres forskellighed; statur, grad af naturlighed og etnicitet.

Der er, øjensynligt, også danske piger på CSC.

Måske jeg gør endnu et forsøg, ellers er der heldigvis flere gode alternativer på de “gamle” danske lysthuse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...