Hop til indhold
Jack_Ed

Erotisk oliemassage i Vanløse af SesVi?

Recommended Posts

Min første anmeldelse her efter at have luret og brugt dette forum til at læse anmeldelser gennem et par år. :)

Link
https://annoncelight.dk/showad/211061

Forhistorie
Jeg var på udkig (med relativt kort varsel) efter en gang god massage og lidt ekstra forkælelse efterfølgende i den rækkefølge. Normalt får jeg ved Malle1980 og er ganske fint tilfreds med dette. Jeg ønskede dog at prøve noget andet og hun havde alligevel ikke åben denne weekend. Oprindelig havde jeg tænkt mig at prøve Dalya i Bagsværd men jeg er en anelse utålmodig og syntes at korrespondancen gik lidt for langsom. Jeg vil gerne uddybe hvis folk er interesseret men ellers vil jeg holde fokus på den massør jeg besøgte her.

Stedet
Selve stedet er i en boligblok i Vanløse, København så man falder ikke rigtig udenfor som besøgende. Parkering er ok men der var selvfølgelig mindre plads når alle er hjemme om søndagen. 

Boligen/værelset
Selve boligen og værelse det foregik i er der ikke så meget at bemærke til, en smule rodet i værelset(soveværelse) men ellers fint til formålet.

Massøren
Hun præsenterede sig selv som Clara. Rent udseendemæssigt er vi oppe i alderen,  omkring de 50-55 måske? Det er svært at sige eftersom folk kan have haft et hårdt liv. Hvis det havde været ren og skær sex så havde jeg nok ikke valgt hende men det var det massagen det gik på så udseendet betød mindre for mig her. Clara er almindelig høflig og snakkesaglig.

Ydelsen
Massagen var gennemsnitlig eller lidt under. Jeg er forholdvis muskuløst bygget og er mere vant til at få dybdemassage så den almene del med hænderne kunne have været langt bedre. Hun supplerede med et massageapparat med infrarøde stråler. Det hjalp gevaldigt dog.

Den afsluttende del med blowjob var ærlig talt en skuffelse! Det føltes lidt som om hun ikke havde lyst eller var meget urutineret (som en ung jomfru). Efter eget udsagn har hun en del erfaring med almindelig sex tidligere indenfor branchen.  Kombinationen af en hård hånd og liderlighed gjorde dog alligevel at jeg fik udløsning.

Pris
700 kr. for 45 min massage og en gang fransk uden gummi. Jeg valgte en længere session end prislisten angiver fordi jeg sjældent får massage under 30 min. 

Konklusion
Det gør jeg ikke igen!  

Prisen er ok men den samlede vurdering er en del under gennemsnit. :|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jack_Ed skrev, 1 time siden:

Min første anmeldelse her efter at have luret og brugt dette forum til at læse anmeldelser gennem et par år. :)

Velkommen til EG som aktiv bidragsyder og tak for en fin anmeldelse og for at dele :)

Fortsat god weekend og god påske 

DK fyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

Meget fin anmeldelse, som bestemt gør, at jeg vælger et andet sted ;-)

Så var det synd, at trådstarter ikke var ihærdig nok med at få hevet en aftale med Dalya i land. Det kunne du jo følge op på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden:

Ja Dalya er Queen...weltklasse, 

Ja, Dayla er god....Men personligt mangler der noget for mig der....jeg er ikke så meget til piger fra Mellemøsten. Men jeg medgiver, at hun er dygtig, og god....og alt det der....jeg har skam osse besøgt hende nogle gange....Men....ja..... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...