Hop til indhold
Gæst

Smelfie instructions...... "Penis wash"

Recommended Posts

Gæst

Dette er foranlediget af 2 nylige besøg hos en GP i hver sin ende af skalaen.

Jeg er ret omhyggelig med at vaske min pik. Da jeg begyndte at have regelmæssig sex for små 30 år siden, var jeg så besat af at få BJ fra min daværende kæreste, at jeg simpelthen vaskede pikken i tide og utide, med efterfølgende penis-smelfies, fordi jeg simpelthen ville maksimere mine chancer for at få så mange BJ's som muligt. Har endda også jævnligt fulgt diverse råd om mad- og drikkeindtag (ananas, avocado, banan, lime-/sukkervand osv.) for at sæden skulle smage så "godt" (hvis det er den rigtige betegnelse) som muligt. Selv hvis man ikke får mega-fransk, kan der jo sagtens være noget pre-cum-juice, og det skulle jo nødig foranledige at entusiasmen daler hos den søde hårdtarbejdende pige.

Jeg bader og vasker pikken hver morgen som en fast del af de daglige gøremål - herudover bader jeg naturligvis også altid hos GP når den lyst melder sig. 

I den lave ende af skalaen var et nyligt besøg hos en anden GP (har smidt en anmeldelse), hvor jeg efter 2 X Bad og omhyggelig vask af pikkemand og efterfølgende smelfie - alligevel per automatik bliver mødt af et våd-serviet-show uden at GP'en på daværende tidspunkt havde haft ansigtet indenfor gå-afstand til pik-hovedet. 

Til den positive oplevelse: Ved et af besøgene (som jeg også tidligere har anmeldt herinde) blev jeg overrasket over at GP'en (uden at jeg havde bestilt det, eller det var beskrevet som en del af ydelsen) både lavede deep throat, og mega-fransk afslutning. Høflig og glad som jeg var komplimenterede jeg for den lille gave, og hun komplimenterede tilbage at jeg duftede godt. Jeg tager altid komplimenter fra GP'er med en sund lille skepsis pga. forretningselementet i det, men lapper det også i mig. Vi fik efterfølgende en lille snak om, at det langt fra var alle mænd, der kunne finde ud af at vaske pikken ordentlig - og som stadig stinker, selvom de træder direkte ud af badet.

Foranlediget af sidstnævnte snak kommer her et par penis-vask huske råd, fulgt op af en instruktion i en selvkontrollerende penis-smelfie:

1. Når du vasker dig, er det ikke nok med udvortes behandling af penis med vand og sæbe.
  2. Træk foruden helt tilbage så huden fra glans og bagud bliver glat. Når huden er glat og udstrakt, vasker du med sæbe - uden for bruseren, så du ikke skyller sæben af inden den har gjort sin gerning. Sæben skal have lov at gøre sit gavn 20-30 sekunder inden det skylles væk.
  3. Herefter skylles med varmt vand.
  4. Punkt 2-3 gentages et par gange.
  5. Når du er trådt ud af badet og er blevet tør så udfør en penis-smelfie: Det gøres ved at tage lidt spyt i håndfladen, hvorefter det køres lidt rundt på den rengjorte pik og især bag forhuden. Duft herefter til håndfladen. Hvis ikke den dufter absolut neutralt - så gentag 2-3 et par gange yderligere.

OBS: Fjern hår de steder du gerne vil have kærestes/kones/GP's tunge eller mund hen - uanset om det er på pikken, bollerne eller i røven, hvis du har de lyster (ja mænd kan også vokses dernede). Hvis du ikke kun har trimmet hår oven på pikken, men også på selve pikken så fjern dem. Bedst med en pincet, hvis ikke du vil gro stride hår på den - men hårfjerningsråd, barbering, voksning til både mænd og kvinder er vist en anden tråd og et kapitel for sig selv.

Følges ovenstående af alle får vi alle bedre oplevelser (både os og GP'er) og det er godt for klimaet, da vi kan forbeholde vådservietter til babyerne som de oprindeligt er tiltænkt.

Alt godt /DB

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lolababe
Doingbusiness skrev, 1 time siden:

Jeg er ret omhyggelig med at vaske min pik. Da jeg begyndte at have regelmæssig sex for små 30 år siden, var jeg så besat af at få BJ fra min daværende kæreste, at jeg simpelthen vaskede pikken i tide og utide, med efterfølgende penis-smelfies, fordi jeg simpelthen ville maksimere mine chancer for at få så mange BJ's som muligt. Har endda også jævnligt fulgt diverse råd om mad- og drikkeindtag (ananas, avocado, banan, lime-/sukkervand osv.) for at sæden skulle smage så "godt" (hvis det er den rigtige betegnelse) som muligt. Selv hvis man ikke får mega-fransk, kan der jo sagtens være noget pre-cum-juice, og det skulle jo nødig foranledige at entusiasmen daler hos den søde hårdtarbejdende pige.

Jeg bader og vasker pikken hver morgen som en fast del af de daglige gøremål - herudover bader jeg naturligvis også altid hos GP når den lyst melder sig. 

I den lave ende af skalaen var et nyligt besøg hos en anden GP (har smidt en anmeldelse), hvor jeg efter 2 X Bad og omhyggelig vask af pikkemand og efterfølgende smelfie - alligevel per automatik bliver mødt af et våd-serviet-show uden at GP'en på daværende tidspunkt havde haft ansigtet indenfor gå-afstand til pik-hovedet. 

Til den positive oplevelse: Ved et af besøgene (som jeg også tidligere har anmeldt herinde) blev jeg overrasket over at GP'en (uden at jeg havde bestilt det, eller det var beskrevet som en del af ydelsen) både lavede deep throat, og mega-fransk afslutning. Høflig og glad som jeg var komplimenterede jeg for den lille gave, og hun komplimenterede tilbage at jeg duftede godt. Jeg tager altid komplimenter fra GP'er med en sund lille skepsis pga. forretningselementet i det, men lapper det også i mig. Vi fik efterfølgende en lille snak om, at det langt fra var alle mænd, der kunne finde ud af at vaske pikken ordentlig - og som stadig stinker, selvom de træder direkte ud af badet.

Foranlediget af sidstnævnte snak kommer her et par penis-vask huske råd, fulgt op af en instruktion i en selvkontrollerende penis-smelfie:

1. Når du vasker dig, er det ikke nok med udvortes behandling af penis med vand og sæbe.
  2. Træk foruden helt tilbage så huden fra glans og bagud bliver glat. Når huden er glat og udstrakt, vasker du med sæbe - uden for bruseren, så du ikke skyller sæben af inden den har gjort sin gerning. Sæben skal have lov at gøre sit gavn 20-30 sekunder inden det skylles væk.
  5. Når du er trådt ud af badet og er blevet tør så udfør en penis-smelfie: Det gøres ved at tage lidt spyt i håndfladen, hvorefter det køres lidt rundt på den rengjorte pik og især bag forhuden. Duft herefter til håndfladen. Hvis ikke den dufter absolut neutralt - så gentag 2-3 et par gange yderligere.

OBS: Fjern hår de steder du gerne vil have kærestes/kones/GP's tunge eller mund hen - uanset om det er på pikken, bollerne eller i røven, hvis du har de lyster (ja mænd kan også vokses dernede). Hvis du ikke kun har trimmet hår oven på pikken, men også på selve pikken så fjern dem. Bedst med en pincet, hvis ikke du vil gro stride hår på den - men hårfjerningsråd, barbering, voksning til både mænd og kvinder er vist en anden tråd og et kapitel for sig selv.

Følges ovenstående af alle får vi alle bedre oplevelser (både os og GP'er) og det er godt for klimaet, da vi kan forbeholde vådservietter til babyerne som de oprindeligt er tiltænkt.

Alt godt /DB

Godt med tips og tricks.

jeg tænker at pigen med vådserviet måske har mødt for mange af dem som kommer ud fra badet uden at have vasket sig ordentligt. Så forstår godt hun lige tager en ekstra tur med vådservietten :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er du helt og fuldstændigt tabt bag en vogn? Har du siddet og brugt så lang tid på at skrive en guide til hvordan man vasker sin pik?

Jeg er helt tabt for ord...:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er aldrig osterejen der hørmer, synes jeg? Det er mere røven, der kan være lidt ostet, når man har siddet på sin kontorstol en hel dag, så hvis man bare husker at vaske den samtidig, så. :D 

Mon de vådservietter er for at vaske dyret? :huh: De efterlader en virkelig træls eftersmag, så måske de bare ikke bryder sig om når det er for nasset og de risikerer at ødelægge deres, med garanti, flotte make up. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Penis-Smelfie". Jamenjamen. Og her gik man ellers i en overskudsagtig aura af ignorance og troede ens vokabularium var fuldt opdateret.

Hvem kontakter Dansk Sprognævn? :)

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 4 timer siden:

Alt godt /DB

Har lige sakset en artikel fra samvirke. Sygeplejeskeen er ikke helt enig med dig.;)

https://samvirke.dk/artikler/sadan-bor-maend-vaske-sig-i-skridtet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Aruba skrev, for 1 time siden:

Er du helt og fuldstændigt tabt bag en vogn? Har du siddet og brugt så lang tid på at skrive en guide til hvordan man vasker sin pik?

Jeg er helt tabt for ord...:shock:

Sjovt, det var præcis hvad GP’en sagde til mig, at mange mænd burde have en guide til hvordan man vasker sin pik.

Var nu også mere ment som en lille velmenende joke, istede for bare at skrive “husk lige at tjekke at din pik ikke lugter før du går ind til GP” - men fair nok, at du ikke gør dig de store tanker om det....^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig tænker jeg over min hygiejne når jeg besøger en GP, men tænker at de fleste voksne velfungerende mennesker ikke har brug for, at en anden mand fortæller dem hvordan de skal vaske sig..

Nu du er igang kan du så ikke skrive en guide til at børste tænder også? Der er jeg også lidt usikker nemlig..:huh:

Og måske hvis du har tid så kan du lære mig at cykle i weekenden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aruba skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig tænker jeg over min hygiejne når jeg besøger en GP, men tænker at de fleste voksne velfungerende mennesker ikke har brug for, at en anden mand fortæller dem hvordan de skal vaske sig..

Der er tilsyneladende et vist behov for at lære/vide hvordan man effektivt vasker og fjerne lugt fra pik og numse-afdelingen, så....  ikke noget der kan støde mig, at mand laver en guide på.  Det er vel ikke anderledes end når piger laver kysse-vejledninger, det betyder jo nok heller ikke at alle mænd ikke kan kysse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doingbusiness skrev, den 1/4/2018 at 15:13:

Træk foruden helt tilbage så huden fra glans og bagud bliver glat. Når huden er glat og udstrakt, vasker du med sæbe - uden for bruseren, så du ikke skyller sæben af inden den har gjort sin gerning. Sæben skal have lov at gøre sit gavn 20-30 sekunder inden det skylles væk.

Vanvittigt råd. Gør aldrig sådan, det udtørrer og fremmer produktionen af smegma, som fører til ildelugtende, klamt udseende "nakkeost", så det bliver nødvendigt at gøre det samme oftere og oftere. Det er ligesom "shampoofælden".

EDIT: Årh, FFS, overså datoen.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...