kam 46 Skrevet 1. April, 2018 Jeg skal på messe i Frankfurt i næste uge og ville lige høre om der er nogle “must’s” og “don’t go’s” dernede. Det kan både være “alm” massøser og FKK-klubber.. K. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kwassi2 148 Skrevet 1. April, 2018 Hvis du får muligheden for at komme lidt væk, så tag på FKK Sharks den ligger i Darmstadt ikke langt fra Frankfurt. Der er flere tråde om klubben her på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 2. April, 2018 Den har jeg også luret på... Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 2. April, 2018 kam skrev, for 52 minutter siden: Den har jeg også luret på... Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af Det er en FKK-klub. Du betaler for entré og derefter pigerne individuelt. Det er vistnok den bedste FKK-klub i Tyskland i øjeblikket, jeg blev i alt fald ikke skuffet i sidste uge. Prisen er 50 euro for en 1/2 time og 100 for en hel. Hvis du kommer i munden på pigen, er det 50 euro ekstra (og de vil tigge dig om at gøre det). For et par år siden rendte jeg ind i en del nittere på Sharks, men de ser ud til at være forsvundet nu, så klubben kan kun anbefales. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2018 kam skrev, for 18 timer siden: Den har jeg også luret på... Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af Flatrate er ikke længere lovligt i Tyskland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg