Hop til indhold

Frankfurt?

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal på messe i Frankfurt i næste uge og ville lige høre om der er nogle “must’s” og “don’t go’s” dernede. 

Det kan både være “alm” massøser og FKK-klubber..

K. 

Skrevet

Hvis du får muligheden for at komme lidt væk, så tag på FKK Sharks den ligger i Darmstadt ikke langt fra Frankfurt.

Der er flere tråde om klubben her på siden.

Skrevet
  • Author

Den har jeg også luret på...

Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af ;)

Skrevet
kam skrev, for 52 minutter siden:

Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af ;)

Det er en FKK-klub. Du betaler for entré og derefter pigerne individuelt. Det er vistnok den bedste FKK-klub i Tyskland i øjeblikket, jeg blev i alt fald ikke skuffet i sidste uge.

Prisen er 50 euro for en 1/2 time og 100 for en hel. Hvis du kommer i munden på pigen, er det 50 euro ekstra (og de vil tigge dig om at gøre det).

For et par år siden rendte jeg ind i en del nittere på Sharks, men de ser ud til at være forsvundet nu, så klubben kan kun anbefales.

Skrevet
kam skrev, for 18 timer siden:

Flatrate er ikke længere lovligt i Tyskland.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.