Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal på messe i Frankfurt i næste uge og ville lige høre om der er nogle “must’s” og “don’t go’s” dernede. 

Det kan både være “alm” massøser og FKK-klubber..

K. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du får muligheden for at komme lidt væk, så tag på FKK Sharks den ligger i Darmstadt ikke langt fra Frankfurt.

Der er flere tråde om klubben her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den har jeg også luret på...

Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kam skrev, for 52 minutter siden:

Den har jeg også luret på...

Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af ;)

 

Det er en FKK-klub. Du betaler for entré og derefter pigerne individuelt. Det er vistnok den bedste FKK-klub i Tyskland i øjeblikket, jeg blev i alt fald ikke skuffet i sidste uge.

Prisen er 50 euro for en 1/2 time og 100 for en hel. Hvis du kommer i munden på pigen, er det 50 euro ekstra (og de vil tigge dig om at gøre det).

For et par år siden rendte jeg ind i en del nittere på Sharks, men de ser ud til at være forsvundet nu, så klubben kan kun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kam skrev, for 18 timer siden:

Den har jeg også luret på...

Kan dog ikke finde ud af om det er en flatrate-klub, eller... - men det må jeg finde ud af ;)

Flatrate er ikke længere lovligt i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...