Hop til indhold

Thai når det er i top

Featured Replies

Skrevet

Besøgte for ikke så længe siden Moon Massage på Østerbro. Det er noget siden denne udmærkede klinik er anmeldt, så derfor denne. Er kommet der en del gange fordi tingene altid er i orden. Meget rent og pænt. Nydeligt bad og toielet. Da jeg desværre har det svært med det lidt mere spændende på  grund af megen medicin, kommer jeg nu der kun for at nyde en dejlig times massage. Selvfølgelig prøver de med lidt frække berøringer, men når jeg siger pænt nej tak, bliver det omgående respekteret. Det skal tilføjes at der derefter ikke slækkes på kvaliteten af massagen og ej heller tiden. En vand, et knus et smil og på gensyn. Det er det der kendetegner en en veldrevet klinik med den samme ejer i mange år. 

Ps. De der med links kan jeg ikke rigtig finde ud af. Måske en kan guide mig

Skrevet

Moon massage

Det er faktisk meget enkelt.

Når du er på hjemmesiden så marker hele URL adressen med ve. click ved at føre cursoren fra hø. mod ve. , når den så er blå, hø. klikker du på markeringen og trykker på kopier.

Derefter tilbage i skrivefeltet på Eroguide  . Click på de 2 vandrette " kædeled" så kommer der 2 linier op. Øverste linie URL gør du aktiv med et ve. click og derefter et hø. click hvor valget bl.a. er.  " sæt ind"  så det vælger du og hokus pokus så står URL adressen der. Derefter click på linie 2  "tekst" som du gør aktiv med et ve. click og derefter skriver du det navn du ønsker , som jeg f.eks har gjort med "Moon Massage".

M.v.h

'PP

Skrevet

Pigen på billed 1 er ejeren og det gar hun været i mange år. Je har haft glæde af hende en del gange, men også en enkelt mere der ikke er der længere. Dem på de andre billeder kender jeg ikke. 

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig de positive tilkendegivelser.

Har været der 6-8 gange de sidste 2-3 år.

Altid hos Mint der bare er fantastisk!

Skrevet
gurowa skrev, for 20 timer siden:

Hej,

Moon massage har en Facebook-sida, där pigerna, bl.a. Mint, presenteras i bild, se

https://www.facebook.com/moonmassage.dk/photos/rpp.1417010371926812/1754265548201291/?type=3&theater

Hilsen fra Malmö/GR

Tusind tak! Hende fik jeg massage af engang, og det var super. Glemte dog navnet igen (dumme mig), og siden de yngre på stedet naturligvis er ret populære, har jeg været uheldig at få bedstemor Linda hver gang:lol:. Hun giver sådan set OK massage, men det er bare lidt akavet at blive tilbudt ekstra når man selv er ret meget yngre og ikke tænder på GILF-kategorien.

Skrevet
tobbe1972 skrev, for 1 time siden:

Tilbyder Mint cocktail? Fuld pakke?

Stedet er ikke et bordel, så du skal nok kun forvente hj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.