Hop til indhold
Guest Elsker thai

Thai når det er i top

Recommended Posts

Guest Elsker thai

Besøgte for ikke så længe siden Moon Massage på Østerbro. Det er noget siden denne udmærkede klinik er anmeldt, så derfor denne. Er kommet der en del gange fordi tingene altid er i orden. Meget rent og pænt. Nydeligt bad og toielet. Da jeg desværre har det svært med det lidt mere spændende på  grund af megen medicin, kommer jeg nu der kun for at nyde en dejlig times massage. Selvfølgelig prøver de med lidt frække berøringer, men når jeg siger pænt nej tak, bliver det omgående respekteret. Det skal tilføjes at der derefter ikke slækkes på kvaliteten af massagen og ej heller tiden. En vand, et knus et smil og på gensyn. Det er det der kendetegner en en veldrevet klinik med den samme ejer i mange år. 

Ps. De der med links kan jeg ikke rigtig finde ud af. Måske en kan guide mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moon massage

Det er faktisk meget enkelt.

Når du er på hjemmesiden så marker hele URL adressen med ve. click ved at føre cursoren fra hø. mod ve. , når den så er blå, hø. klikker du på markeringen og trykker på kopier.

Derefter tilbage i skrivefeltet på Eroguide  . Click på de 2 vandrette " kædeled" så kommer der 2 linier op. Øverste linie URL gør du aktiv med et ve. click og derefter et hø. click hvor valget bl.a. er.  " sæt ind"  så det vælger du og hokus pokus så står URL adressen der. Derefter click på linie 2  "tekst" som du gør aktiv med et ve. click og derefter skriver du det navn du ønsker , som jeg f.eks har gjort med "Moon Massage".

M.v.h

'PP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Pigen på billed 1 er ejeren og det gar hun været i mange år. Je har haft glæde af hende en del gange, men også en enkelt mere der ikke er der længere. Dem på de andre billeder kender jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gurowa skrev, for 20 timer siden:

Hej,

Moon massage har en Facebook-sida, där pigerna, bl.a. Mint, presenteras i bild, se

https://www.facebook.com/moonmassage.dk/photos/rpp.1417010371926812/1754265548201291/?type=3&theater

Hilsen fra Malmö/GR

Tusind tak! Hende fik jeg massage af engang, og det var super. Glemte dog navnet igen (dumme mig), og siden de yngre på stedet naturligvis er ret populære, har jeg været uheldig at få bedstemor Linda hver gang:lol:. Hun giver sådan set OK massage, men det er bare lidt akavet at blive tilbudt ekstra når man selv er ret meget yngre og ikke tænder på GILF-kategorien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobbe1972 skrev, for 1 time siden:

Tilbyder Mint cocktail? Fuld pakke?

Stedet er ikke et bordel, så du skal nok kun forvente hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...