Hop til indhold
Aarhuselsker

Thai i Hedemannsgade 4 i Århus

Recommended Posts

Har anmeldt denn gode klinik på et andet forum. Synes jeg vil løfte den herover, i det forum som bruges nu. ifølge meget pålidelige oplysninger er der ikke ændret på kvaliteten hos pigerne i Hedemannsgade. Der er to piger der ejer klinikken, de er begge momsregistrerede, og kan derfor uden at bryde loven, tilbyde ydelser efter lyst og evne.

Ringede til Oddervej i Århus, ikke LEK med den anden. Telefonsvarer. Hm prøvede senere telefonsvarer. Det var NN massage.

Ringede så til Hedemannsgade. Telefonsvarer. Dog hun ringede retur et par minutter efter. DET MÅ man aldrig gøre som udbyder af intim massage - diskretion!!!!!! Nå men jeg bestilte alligevel tid, nu jeg var i Århus. Forsøgte at bestille hende den smukke langhårede som sidst betjente mig. Fik besked på at komme og kigge, for hun forstod ikke helt hvad jeg mente. Ankom, blev modtaget af smuk pige, lidt ud over stadiet hvor huden en helt skær og klar, men pæn. Man er jo ikke helt ung selv Ind på den opvarmede brede briks - nøgen forstås. Ind kom hun iført en lille tynd sag. Dejlig massage af ryggen, med fine men bestemte udflugter til mit bedste legetøj. Om på ryggen, og så skal jeg love for hun viste hvad hun kunne. Sjældent er jeg blevet lokket sådan. Helt uden at spørge og med det kæreste smil fik jeg nogle lækre berøringer på pikken. I det hele taget var hun meget glad/lattermild under massagen. Der var masser af hudkontakt, og jeg spurgte på et tidspunkt om hun kunne gøre resten uden tøj på. Ja da - 1200. Prøvede at forhandle det ned, men ingen held denne gang. Hun var meget bestemt der. Ind imellem fik jeg en slikketur og lidt kæleri. Dyyyyygtig pige. Nå jeg er jo rig, så 1200 ok, og så fik jeg en gang GF elskov der virkelig rykkede. Hold da helt kæft hvor var det lækkert. Røre kunne jeg overalt. Hun var tør som Sahare, men blidt kæleri fik hende gjort dejlig våd. Hun var lidt forbeholden for mine fingre i skødet - men da jeg fortalte at jeg nok skulle være blid og tålmodig, åbnede hun sig. Ohh det var lækkert. Hun lagde sig på mig og kneppede mig som om hun var manden. OMG Efter at have efterladt lidt i kondomet, fik jeg flere kys, knus. Da jeg tog tøj på kom hun hen til mig og gav mig et kys mere. Hun var stadig nøgen. Smuttede hurtigt i den lille natkjole og fulgte mig til døren. Et knus mere, et kys, og Ses?? Jo det gør vi nok - viste hun stod der nøgen kun iført en lille natkjole - eller hvad sådan en lille blonde sag nu hedder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hed den dejlige pige - hvor gammel er hun? Hvornår var du der+ :-))9 :)

Det er nok 3-4 mdr siden. Hun kaldte sig If eller sådan noget. Hun er en af de to ejere, omkring 35. Ser lidt træt ud i ansigtet, men vent til hun får den lille kjole af. Yes, yes så begynder festen til 1200. Denandenejer er noget yngre, langt hår og små men lækre bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok 3-4 mdr siden. Hun kaldte sig If eller sådan noget. Hun er en af de to ejere, omkring 35. Ser lidt træt ud i ansigtet, men vent til hun får den lille kjole af. Yes, yes så begynder festen til 1200. Denandenejer er noget yngre, langt hår og små men lækre bryster.

Har aldrig fået tilbudt andet end HJ.... Selvom jeg har bedt om hele pakken... Kommer der ikke igen... :) Men smag og behag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Tahihooked. Måske har du bare ramt nogle dårlige dage. Hun er jo bla. stadig så ung at der er dage i måneden hvor hun ikke kan tilbyde det hele :)

Hvis du læser på andre fora end dette kan du se at mange har haft fantastiske oolevelser. Måske et kemi problem???

Nå der er jo mange andre dejlige steder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

fedt med dit indlæg her århuselsker men måske du skulle bruge tråden thaimassage thaipiger

det er vist der det hører hjemme :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

fedt med dit indlæg her århuselsker men måske du skulle bruge tråden thaimassage thaipiger

det er vist der det hører hjemme :mrgreen:

Næ jeg skal anvende dette forum, idet jeg svarer på indlægget før mit indlæg. Men det er da rart at hunden er på vagt!!!!!! :roll:

Nååååå nu forstår jeg hvad du mener. -Mit oprindelige indlæg-. Ja det har du da ret i - hvis Thaiforrummet var oprettet dengang. Husker det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm Tahihooked. Måske har du bare ramt nogle dårlige dage. Hun er jo bla. stadig så ung at der er dage i måneden hvor hun ikke kan tilbyde det hele :)

Hvis du læser på andre fora end dette kan du se at mange har haft fantastiske oolevelser. Måske et kemi problem???

Nå der er jo mange andre dejlige steder ;)

Tja ved ikk lige hvad det er.... Men det har altid været hygsomt med god kemi.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...