Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, jeg var ude forbi og ved et første øjekast kunne det meget vel være hende. En lille petit kvinde med store nødder.

Jeg valgte da at smutte igen, da der ikke kunne tilbydes den afslutning jeg ønskede, samt berøring under leg.

Jeg tænker at som babsoman, må det grænse til tortur ikke at kunne kysse og begrave hovedet i de herligheder.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda

Undskyld, men det portraitfoto der er ml de store patter, der er noget galt, efter min beskedne mening. Siliconelæber, photo-shop eller noget andet unaturligt.

PS! Jeg selv foretrækker bryster. Har været gift med en herlig kvinde, med patter ;) de var en plage både for hende og mig, de kom i vejen hele tiden.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke den navnkundige Amber?

Yeps, hendes billeder bliver brugt som "tiltrækning" på en del Massage-sider med Thai-piger

Hun er dog kun selv, til at massage + HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Amber i rødt. Pæn ung pige med thai oprindelse og kæmpe bryster, men hun har desværre ikke arvet det thailandske sind. Aldrig set hende smile faktisk, de par gange jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, den 1/4/2018 at 14:40:

Undskyld, men det portraitfoto der er ml de store patter, der er noget galt, efter min beskedne mening. Siliconelæber, photo-shop eller noget andet unaturligt.

PS! Jeg selv foretrækker bryster. Har været gift med en herlig kvinde, med patter ;) de var en plage både for hende og mig, de kom i vejen hele tiden.

God fornøjelse.

Det er to forskellige piger.

Der er ikke ansigtsbilleder af Amber. Det er Amber med de store bryster. Den anden pige har som Pigeforskeren siger arbejdet på Ørnevej 29 (ligesom Amber også har).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal du have en hånd af Amber skal du holde dig under 1-2 minutter ellers får du skældud og hun stopper.

Har altid kun haft problemer med hende og hendes brok

Hvis du tager en tur så giv lige en update :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...