Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Afrodite tantra

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

http://afrodite-tantra.dk/index.asp?DocumentID=731

På opfordring en anmelselse af Ditte. Jeg understreger at det er lidt over et år siden jeg var der sidst.

Har af anres beretninger frstået at sex er en mulighed hos Ditte. Det var ikke min oplevelse - måske manglende kemi, eller fordi det ikke var det jeg kom efter.

Har været to gange ved Ditte. Første gang i hedes meget eksklusive sted tæt på havnen i Kolding, anden gang i hendes nye sted lidt nordligere. Det første sted var virkelig lækkert, den nye sted er lidt hmmm. MEN Ditte er den samme og meget lækker.

Dette er en beskrivelse af seneste oplevelse på det nye sted. Billeder på hendes hjemmeside er fra det gamel sted. De unne dog godt have været fra det nye. Det er pænt nok, men ligger lidt skod :o Men diskret og det er rart.

Ditte modtager en i lækkert lingeri. Hun er virkelig pæn - lidt buttet med alligevel lækker, ren og velduftende og frem for alt karsmatisk. temningen er der med der samme. an får lide 3 minutter på badeværeset for sig selv, og så åbner man døren. Lidt efter kommer Dite ind, og bader dig. Det er totat lækkert. Alt bliver vasket, ALT og det er ekstremt ophidsende. Ditte kender mandens reaktioner, og holder dig i lige under koge temperatur.

Ind i det lille hyggelige massage rum, og så starter det. Blide strøg, kys hist og pist. Kig til en utroligt delikat mis. Nogen påstår at man må kysse og slikke her - det blev ikke mig tilbudt, eller givet mulighed for. PIV.

Never mind jeg blev vend på maven,og ryggen blev masseret og forkælet. Ditte er udddannet massør, så eventuelle småskavanker blev nuppet undervejs. Omhyggelige berøringer af hele kroppen, incl lysken bagfra. Rart og lidt nyt!

Blev vendt om, og fik engleblid massage OVERALT. Jeg var virkelig helt i baby mode. Helt væk i nydelse over at blive kælet så meget for over hele kroppen. Var tæt på at falde i søvn,men så tog Ditte stille og roligt fat i pikken. Et tag der var meget tillidsvækkende. Jeg var helt klar over at jeg ikke på nogen måde skulle præstere. Pikken var hård og blød utallige gange undner massagen og det var himlen. Til sidst - der er altid "til sidst" hviskede hun at nu kørte hun mig til toppen. Jep det gjorde hun. Jeg var totalt tømt, både fysisk men især psykisk. Tænkte faktisk ikke på sex i flere dage efter.

Dyrt. Hmm, tja betalte 1800 for 1,5 time. På den anden side så havde jeg ikke brug for at besøge andre steder i et par uger

Det bedste af det hele er at oplevelsen stadig fylder mig med glæde når jeg tænker tilbage. Ligesom den hos Connie i Ringsted.

http://www.wellness-tantra.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...