Hop til indhold
Henrik

Evelina - Horsens, Hornsyld

Recommended Posts

Billede nr. 4 er i hvert fald photoshoppet til det groteske. Fra navlen og op til halsen ligner overkroppen en Østtysk olympisk bryder. Helt ude af proportion med resten af kroppen og ansigtet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ungfyr1990 skrev, for 4 timer siden:

Fuck hun ser dejlig ud Henrik hvad land er hun fra og hvor gammel er hun 

 

ligger hendes sted diskret 

Rusland - gammel nok - fine parkerings forhold - og stille sted - hun bor i hus i kælderen - hun er super lækker - med de bedste bryster jeg længe har krammet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Billede nr. 4 er i hvert fald photoshoppet til det groteske. Fra navlen og op til halsen ligner overkroppen en Østtysk olympisk bryder. Helt ude af proportion med resten af kroppen og ansigtet.

 

ja du har vist ret -- men de andre foto ligner hende fint - jeg nævnte det selv til hende - hun overvejer andre naturlige foto- men dejlig er hun stadigvæk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik skrev, for 5 timer siden:

hun er meget smuk og flot krop, med dejlige store naturlige bryster. Hun er meget venlig og bruger rigtige fotos af hende.Det var en fornøjelse at besøge hende, gør det helt sikkert igen

https://annoncelight.dk/showad/245698

 

 

har netop lige talt med hende, da jeg gerne vil besøge hende igen - hun efterlyser en lejlighed i Horsens, så skulle nogen kende - vil hun gerne kontaktes hurtigst muligt - eller i velkommen til at skrive til mig - jeg besøger hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi - de bryster måtte bare ses, hvilket dog også er den største attraktion :)

Billederne er ikke 100% retvisende, men sød og rar pige. Måske en smule genert, hvilket jeg tror gør at nr 2 besøg vil være en anelse bedre, når hun kender en.

Jeg vil nok ikke tage forbi der igen, da jeg synes man kan få bedre til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, den 1/4/2018 at 14:53:

Jeg har også været forbi - de bryster måtte bare ses, hvilket dog også er den største attraktion :)

Billederne er ikke 100% retvisende, men sød og rar pige. Måske en smule genert, hvilket jeg tror gør at nr 2 besøg vil være en anelse bedre, når hun kender en.

Jeg vil nok ikke tage forbi der igen, da jeg synes man kan få bedre til prisen.

Men var brysterne et besøg værd så? Og hvordan adskiller virkeligheden sig fra billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...