Hop til indhold
Guest Aros

God body2body med FP i Århus

Recommended Posts

Guest Aros

Findes der en mon køn thai i Århus, gerne under 30-35 år, der giver en god body2body efterfulgt af FP ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bew på trøjborg kunne være en mulighed.

Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk.

8000

PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, for 10 minutter siden:

Bew på trøjborg kunne være en mulighed.

Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk.

8000

PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg.

Tak for tips. Mener at Bew er i Thailand nu.  Hende har jeg haft fornøjelse af en del gange (store bryster, lidt skæve tænder - går ud fra vi taler om den samme)

Men Gigi var en mulighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver godt nok Århus.

Men vil lige tilføje.: Kør til vejle

Standard service er meget bedre, renere og bedre lokaler/butikker, kønnere piger, og pris på FP er ca 500 under Århus

Har efterhånden selv opgivet Århus. (Men PP er vel et bud, hvis der ikke skal køres. Mange gode anmeldelser kan jeg se)

Mvh Mr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 5 timer siden:

Men vil lige tilføje.: Kør til vejle

Standard service er meget bedre, renere og bedre lokaler/butikker, kønnere piger, og pris på FP er ca 500 under Århus

500 under Århus.... egne oplevelser og det jeg kan læse mig til, så er FP i Århus 1000. Så 500 for FP i Vejle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, den 1/4/2018 at 09:23:

Bew på trøjborg kunne være en mulighed.

Gigi på randersvej hvis hun er der endnu. Spørg de taler dansk.

8000

PS Tina i kirkedammen er køn men ved ikke hvordan hendes ydelser er. Der gik pris knas i maskinen da jeg var der. Mener at hun startede med 1600kr og der tabte jeg lysten. Det kan være at hun er blevet mere ydmyg.

Jeg har netop skrevet med Tina i Kirkedammen. Hun accepterede - uden diskussion - 1000 kr for fuld pakke med alt for en time. Det skal sgu osse ligge deromkring, når det er thai. Ikke at de er ringere mennesker, men det er jo ca. thaipriser!

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Aros skrev, den 4/1/2018 at 08:35:

Findes der en mon køn thai i Århus, gerne under 30-35 år, der giver en god body2body efterfulgt af FP ? 

Så må du prøve hende som kalder sig Æblet på Pattaya Massage Helge Rodes vej 11 kld.

Eller Hende der, som kalder sig, også, App eller Apple på Watpo massage Trepkassegade 33

Eller Anni på Siam, Jyllands alle 8

Eller Åbogade klinik ved Storcenter Nord

Aarhus.

Rigtig god massage ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basba skrev, den 23/4/2018 at 11:25:

Så må du prøve hende som kalder sig Æblet på Pattaya Massage Helge Rodes vej 11 kld.

Eller Hende der, som kalder sig, også, App eller Apple på Watpo massage Trepkassegade 33

Eller Anni på Siam, Jyllands alle 8

Eller Åbogade klinik ved Storcenter Nord

Aarhus.

Rigtig god massage ;);)

Er App/Apple på Trepkasgade den samme Apple som var på Amita? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
Latebloomer skrev, den 31/5/2018 at 16:42:

Er App/Apple på Trepkasgade den samme Apple som var på Amita? :-)

Nej det er det bestemt ikke men hende fra Trepkasse er lidt ældre, MEN også i det samme krops klasse,  ydelserne or jo ikke i samme klasse som hende fra Amita.

Jeg prøver selv at finde hende på ny.

Har været der igår og ringet på men ikke en Æble :)

Hun har forladt butikken og hun var til Moonlighting, det betyder at hun vælger et bestemt butik, arbejder der for et meget kort tid eller de gange hun har lyst til.

Hun blev gift for et styk tid siden, så må vi regne med at hendes man satter grænserne for hende.

Hvis du finde hende så skrive jo gerne.

 

Redigeret af Basba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...