Hop til indhold
TheBull

Rung Ruang, Grønnegade , Aarhus

Recommended Posts

Hej Venner

Havde en lidt sjov/mærkelig oplevelse i går !!

Havde fået lyst til lidt massage og måske mere hvis den rigtige stemning opstod.

jeg var i området Teglværksgade/Grønnegade og endte i Rung Ruang, blev modtaget af en sød dame/pige , tror hun kaldte sig Ke eller Ka.

Jeg sagde jeg gerne ville have noget massage og måske mere, hun spurgte om det skulle være en time, jeg sagde ja. hun forlod rummet og jeg afklædte mig

og lagde mig på briksen, hun kom tilbage lidt efter og plaskede en del olie på ryg og ben, mens hun startede med at spørge hvad jeg ville have mere, jeg sagde at det fandt vi ud af senere.

Så begyndte hun at ville forhandle pris, hun started med en time for 1500 kr,, sagde at det var for meget , jeg ville give 1000 og efter tror jeg 10-15 min blev vi enige om de 1000 kr.,

hun havde glemt at få kondomer med ind , så dem gik hun ud efter, pludselig kommer en anden kvinde ind og siger hej, nu skulle jeg lige pludselig betale forud, selv om jeg lige havde aftalt med den 

anden at det ordnede vi når vi var færdig. Jeg sagde at vi havde en aftale, men nej det gik hun ikke med til, så vi kunne ikke blive enige, så jeg stod op og tog mit tøj på og gik, laver ikke først en aftale og

så gælder den lige pludselig ikke, så jeg fik ingen ordentlig massage eller tømt beholderen.

Nogen der har prøvet dette ???

 

Hilsen TheBull

 

P.S. har ikke kunnet finde et link , tror det er det der hed NN eller noget i den stil før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for beretningen. Det med at betale forud oplever jeg af og til når aftalen om FP er i hus. Jeg har intet problem med at betale forud, det gør man jo også når man besøger en GP. Men i dit tilfælde synes jeg stedet optræder underligt, når de sender en anden pige ind for at indkræve pengene inden FP gives og når I har aftalt noget andet.

Det er længe siden jeg besøgte stedet, det var da det hed NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
TheBull skrev, den ‎01‎-‎04‎-‎2018 at 08:13:

P.S. har ikke kunnet finde et link , tror det er det der hed NN eller noget i den stil før

De hedder Karma nu styret af to damer som man kan se på deres webside. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Basba skrev, for 20 minutter siden:

De hedder Karma nu styret af to damer som man kan se på deres webside. 

Hva??? Det er 3 navn efter NN. 

Hmm på Google angives adressen til Grønnegade Århus, men hjemmesiden angiver Tønder?? 

 

Forvirring !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hva??? Det er 3 navn efter NN. 

Hmm på Google angives adressen til Grønnegade Århus, men hjemmesiden angiver Tønder?? 

 

Forvirring !!!

tak ... jeg var også lige ved at google og kunne også kun finde tønder men det ser ud til at de bruger samme fotos og logo som i tønder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

tak ... jeg var også lige ved at google og kunne også kun finde tønder men det ser ud til at de bruger samme fotos og logo som i tønder 

Ja det er forvirrende. Billede på Gågle er det fra Grønnegade. Hmmmmm. I thai verdenen skifter tingene meget hurtigt, også sommetider før de faktisk sker :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...