Hop til indhold
Citroen mand

Odense dreams.

Recommended Posts

Liderligfyr - tak det var også 1000 kr. jeg opfattede, og pigens vidunderlige udseende til trods minder du mig om at bruge min mavefornemmelse. Det har kostet mig mange penge for dårlige oplevelser ikke at stole på den.

Borende ven: Tak for henvisningen, den har jeg mærkeligt nok ikke læst. God ide som en skriver at spørge pigen om alderen er et problem - hvis det da er muligt, og det er det jo så ikke hos omtalte piger i Odense, Vejle og Kolding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Nogen der har noteret om hvorvidt eller hvornår Samantha kommer tilbage? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om Mellisa stadig er at finde i landet? Syntes ikke jeg kan se hende hverken i Odense, Kolding eller Vejle?! holder de til andre steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Så kom Samantha endelig til Odense (iflg deres eb.dk-profil), så nu skal der fandme gang i den! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom Samantha endelig til Odense (iflg deres eb.dk-profil), så nu skal der fandme gang i den! :D

Jeg tror nu nærmere hun er i Kolding. Det er ikke altid navnene i annoncen passer med billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen der ved om Mellisa stadig er at finde i landet? Syntes ikke jeg kan se hende hverken i Odense, Kolding eller Vejle?! holder de til andre steder?

ja de har også en afdeling nord for Ålborg ude i noget der hedder aggersund. De arbejder jo mange timer og hver dag, så de er ofte hjemme på ferie ;) hun skal nok komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tror umiddelbart ikke de er interesseret i, politi told skat m.m. er klar over det er samme ejer bag alle 4 bordeller :)

De nævner ikke af sig selv, de skifter lidt rundt ;) og har flere bordeller. Men på et tidspunkt, var jeg et meget kendt ansigt i huset, så kommer man ofte lidt tættere på det hele :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

den hedder aggersundengel inde på Ekstrabladet, du klikker på det nordligste Jylland, så kommer den derinde under fremhævede annoncer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kiggede lige ind hos pigerne på Vesterbro 3, det var ikke den mørkhårede der havde vagt, så gik igen.

nu er der kommet jerngitterdør op ind til bollerummet. !!!

det er nok efter overfaldet.

virker ikke særligt indbydende, at få menu sedlen stukket i hånden gennem gitteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kiggede lige ind hos pigerne på Vesterbro 3, det var ikke den mørkhårede der havde vagt, så gik igen.

nu er der kommet jerngitterdør op ind til bollerummet. !!!

det er nok efter overfaldet.

virker ikke særligt indbydende, at få menu sedlen stukket i hånden gennem gitteret.

Det gitter har været der længe efterhånden.. Men hvis det giver tryghed, kan jeg ikke rigtigt være imod det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er lidt frækt med det gitter :oops: sådan lidt nasty skummelt agtig... gad vide hvad jeg nu er ved at rode mig ud i agtig

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har ikke fundet navnet på hende der var der.

hun har været på deres sider flere gange.

jeg kommer tilbage senere med navne, hvis jeg finder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iflg billederne har der vist været udskiftning i weekenden - nogen der lige var et smut forbi de nye piger? :)

I øvrigt nogen der ved at hende den lille søde Melissa fra Estland er at finde her i landet mere eller hun kommer tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm stadig ikke noget nyt om Melissa?! ville gerne prøve en tur mere :)

Var for nogget tid inde ved en blond pige der fra Findland, det var ikke noget at råbe hurra for :( betalte for 20 min dansk - hun går ud med penge og kommer tilbage og siger now you only got 15 min left :(

Andre piger der i kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...