Hop til indhold
zx10

Emma er ledig i Fåborg

Recommended Posts

zx10 skrev, for 15 timer siden:

Nogen der har erfaring med hende???

Mine erfaringer stoppede da jeg fik hendes priser. De var (dengang) way out .... Vil tro det er et par år siden. Der har tidligere været skrevet lidt om hende. Mener der blev skrevet at billederne rent faktisk er af hende. Lidt ærgerligt med hendes priser, hun så ellers spændende ud med store flotte bryster. :-) Men det er jo en smagssag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gir dig ret, flotte bryster.

Man kan se dem på hendes FB-profil, godt nok behørigt dækket, men størrelsen er ikke til at ta fejl af.

Hendes priser kender jeg ikke, kun hun ville ha 600 kr. for et blowjob.

Men hun er ikke til at komme i kontakt med. Først skulle vi mødes i Fåborg, dagen efter

havde hun lejet et hotelværelse, hvor hun lovede at sende værelsenummer, men hørte aldrig fra hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er nærmest umulig at komme i kontakt med. Mon der overhovedet er nogle der har mødt hende. Først i Svendborg, senere i Fåborg????

Og ZX du har så lige fundet hende på FB.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
langthor skrev, for 51 minutter siden:

Ja hun er nærmest umulig at komme i kontakt med. Mon der overhovedet er nogle der har mødt hende. Først i Svendborg, senere i Fåborg????

Mener helt bestemt jeg har set nogen der skrev de har mødt hende, men kunne desværre ikke lige finde tråden. Kan være det er fordi hun på et tidspunkt ændrede navn. Kan da også være jeg husker forkert.
Nogen gange kan man godt finde personer på facebook hvis de ikke har været så påpasselige med at sløre deres identitet. Skulle man så finde dem den vej skal man så bare lige huske at det ikke er sikkert de har lyst til at blive kontaktet over Facebook.

Del dette indlæg

Link til indlæg
langthor skrev, 1 time siden:

Ja, hun har to profiler på FB, men helt reelle profiler, hvor hun har lagt en masse familiebilleder op sammen med

billeder af hende i næsten ingenting, så de lige overholder FB,s strenge regler

Del dette indlæg

Link til indlæg
langthor skrev, for 3 timer siden:

Undskyld,men jeg synes altså ikke at det er iorden at fortælle om FB her på denne side. Tænk på pigen.

Det har du helt ret i. Tvivler også på man kan finde hende ud fra den beskrivelse hun har på sin annonce.

Du skal for øvrigt ikke undskylde noget du har ret i. :-) 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skriver jeg, at jeg har fundet hendes profil på FB, nævner intet om navn eller andet, der kan identificere hende på FB.

Så kan ikke se det forkerte i, at jeg nævner det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hebde fra ollerup og odense. Meget sød pige billederne passer. Vildt dejlige bryster gav 500kr i odense for sex og vi kigger ikke på klokken så det var lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...