Hop til indhold
Aarhuselsker

Tantra med Connie i Ringsed

Recommended Posts

http://www.wellness-tantra.dk/

Så er linket på plads. :D

Det er to år siden jeg besøgte Connie, men et par forum læsere har opfordret mig til et referat.

Besøgte hende i Ringsted en tidlig sommer morgen. Overså skiltet med advarlsel om dobbermann hunden på havelågen og vadede ind. Den var lidt morgensøvnig, og dappede hen til madskålen, medens Connie kiggede himmelfaldende på mig. I jyder altså sagde hun bare. Kommer til tiden, og er sgu ikke bange for noget. Så var tonen lagt, og hyggeligt blev det. Connie er ikke nogen sprød ungmø, men hun er rigtig sød og indlevende. Hun ligger noget over sin ideal vægt, men dels sidder det faktisk pænt, dels har det ingen betydning for oplevelsen.

Jeg nappede et hurtig brudsebad og gik ind i det lille hyggeligt værelse- varm, god musik, lækker madras, rent duftede der. Connnie kom ind efter et hurtigt bad. Tog sin sarong af og lagde den over mig. Satte sig ved min side og startede stille og roligt med at meditere mens hun lagde sine varme bløde hænder på mine energipunkter. Det var rart, stillle og trygt.

Sarongen blev l a n g s o m t trukket af, og hun bad mig vende om på maven. Stille rolige hænder stryger over min krop. Der bliver brugt fjer, silke, pels og andet. Jeg synker helt ned i madrassen. Hun lægger sig oven på mig, kysser min hals, puster mig i øret - nusser lidt. Vi ligger lidt - rart. Fornemmer at intet haster.

Bliver vendt om på ryggen, og det samme sker igen. Da hun ligger oven på mig, får jeg en reaktion. Hun møfler lidt med kroppen så den får plads til at svuppe op ad maven, men er omhyggelig med at den ikke kommer i nærheden af der hvor den allerhelst ville hen. Men igen stille og roligt, så man ikke føler at man har brudt en regel. Hun sætter sig til sidst mellem mine ben, med sine ben flettet under mine, så hendes fødder er på højde med mit bryst. Tager mine hænder og placerer dem på sine ben. Der må jeg godt røre. Det er godt, hudkontakt er vigtig for mig.Hun begynder at massere min pik. På hundrede forskellige måder, nå ja måske kun 50, men for pokker. Hver gang jeg er ved at nå målet, tager hun fat på en speciel måde, og faren er afværget. Får en finger op på prostata - nu har jeg sol, måne og stjerner på nethinden. Fingeren glider ud - øv. Men, men så kommer et lille vibrator æg op. Hold da kæft. Hver gang hun trykker nedad på pikken, forplanter æggets vibrationer sig op i pikken.. Da jeg for gud ved hvilken gang er ved at komme, stopper hun mig igen, og siger. Næste gang skyder du bare det hele af.

Det gør jeg, lydig som jeg er. Hun kravler op til mig, putter sig ind til mig. Fred, fred og totalt mæt. Senere et bad, et kys et knus og med slørede øjne og tunnelsyn navigerer jeg tilbage til Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft en meget lig oplevelse hos Connie for to år siden, da hun havde filial i Valby. Ikke noget at klage over, og din beskrivelse af Connie er meget præcis. Jeg husker skam også hunden. Den overværede seancen ovre i hjørnet, og jeg tror nok, den var bragt med som en sikkerhedsforanstaltning. Jeg gav dengang 2200 for 1,5 time. Lidt dyrt, men fantastisk dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...