mand78 14 Skrevet 31. Marts, 2018 Hej! En lille beretning om mit første besøg hos en glædespige; og jeg er glad for at jeg valgte Julie. https://annoncelight.dk/showad/212312 Lidt baggrundshistorie: Jeg er lige kommet ud af et, hvordan skal jeg vende det, længerevarende mishandlende ægteskab, og havde brug for at få noget intimitet og bekræftelse, på alle måder. Jeg snakkede tidligere i dag med Julie og aftalte en time. Jeg kører til adressen og bliver mødt af noget af det flotteste jeg nogensiden har set, wow. Billeder gør hende slet ikke retfærdighed. Detaljer vil jeg holde for mig selv; men selvom hun gjorde alt i hendes magt(og hold da kæft hun kan nogle ting) for at få mig til at være rolig, kunne man tydeligt se at jeg var meget nervøs, da materiellet ikke gad at virke ordentligt, men det endte da med en god afslutning alligevel 110% at jeg skal besøge Julie igen, det var en fantastisk oplevelse. @Juliepigen Tak for at fantastisk første besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 31. Marts, 2018 Tillykke med første besøg, god start. Ja nogle gange trænger man bare vildt til intimitet og femininitet (hvis der er noget der hedder det) (Med mindre du bare er reklame for hende så skal hun da på min besøgs-listen nu (Helt ny bruger og kun Ét indlæg.??)) mvh Mr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand78 14 Skrevet 31. Marts, 2018 (edited) Jeg har lurket noget tid for at undersøge hvordan alting fungerede i den her verden(og har ikke haft noget at tilføje til andre tråde), men jeg kan garantere at det ikke bare er en reklame for hende, det har hun ikke brug for med de andre fantastiske anmeldelser der er herinde( som netop var årsagen til at jeg valgte hende ) EDIT: Og tak forrresten, ja, det var en god start Redigeret 31. Marts, 2018 af mand78 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 31. Marts, 2018 Kan jeg se. Bladrede også lige igennem andres skrifter om hende. Anede ikke hun var til. Igen velkommen, og lad os høre om de næste mange besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand78 14 Skrevet 31. Marts, 2018 Tak! Og det skal nok ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ukendt bruger 5 Skrevet 31. Marts, 2018 Tak for anmeldelse Lyder som en sød pige Var det i dag lørdag du var fordi hende? Jeg har prøvet at få kontakt med uden held.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand78 14 Skrevet 31. Marts, 2018 Hun er nemlig skøn Det var i dag ja, men ved ikke om jeg var heldig og fik den sidste ledige tid, skrev beretningen lige da jeg kom hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen Skrevet 5. April, 2018 Hun er en rigtig sød og fantastisk fræk pige “desværre” er der efterhånden mange der har opdaget, så man skal være lidt heldig for at få en tid hos hende, men når det lykkedes er det en super oplevelse man får, så tror heller ikke hun behøver ret meget reklame hendes blowjob med kold vand i munden, og hendes frække øjne der kigger op på en imens... det er FRÆKT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilflytteren89 9 Skrevet 16. April, 2018 Hej. Jeg står lidt i samme situation som dig Mand78, og må indrømme jeg kraftigt overvejer at Julie skal være min første oplevelse med en GP. - Når hun en dag er ledig Har af flere omgange læst med herinde, men det er først nu at jeg er klar til at tage springet. Har dog lige et enkelt spørgsmål jeg håber du eller andre kunne være behjælpelig med. Hvis jeg booker Julie i en time, hvor mange gange er det så tilladt at komme? Jeg er ikke helt klar over hvad kutymen er, da nogle piger skriver det i deres tekster, andre gør ikke? På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand78 14 Skrevet 16. April, 2018 Tilflytteren89 skrev, for 19 minutter siden: Hej. Jeg står lidt i samme situation som dig Mand78, og må indrømme jeg kraftigt overvejer at Julie skal være min første oplevelse med en GP. - Når hun en dag er ledig Har af flere omgange læst med herinde, men det er først nu at jeg er klar til at tage springet. Har dog lige et enkelt spørgsmål jeg håber du eller andre kunne være behjælpelig med. Hvis jeg booker Julie i en time, hvor mange gange er det så tilladt at komme? Jeg er ikke helt klar over hvad kutymen er, da nogle piger skriver det i deres tekster, andre gør ikke? På forhånd tak Hej! Jeg må blankt erkende, at jeg ved ikke mht. antalt gange, da jeg den dag jo ikke ligefrem var så funktionel Og jeg spurgte faktisk heller ikke. Jeg håber en anden kan byde ind med noget hjælp der, generel kutyme er jeg ikke sikker på. Uden tvivl vil jeg sige at Julie er et rigtigt godt bud som den første, jeg har i hvert fald intet at klage over(udover mig selv den dag, haha) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 17. April, 2018 Tilflytteren89 skrev, for 18 timer siden: Hej. Jeg står lidt i samme situation som dig Mand78, og må indrømme jeg kraftigt overvejer at Julie skal være min første oplevelse med en GP. - Når hun en dag er ledig Har af flere omgange læst med herinde, men det er først nu at jeg er klar til at tage springet. Har dog lige et enkelt spørgsmål jeg håber du eller andre kunne være behjælpelig med. Hvis jeg booker Julie i en time, hvor mange gange er det så tilladt at komme? Jeg er ikke helt klar over hvad kutymen er, da nogle piger skriver det i deres tekster, andre gør ikke? På forhånd tak Uden at skulle gøre mig til en gammel rotte i "faget" , er det min erfaring at de danske piger sælger tid. Hvor mange gange der "saluteres" på en halv time eller mere, er helt op til situationen og "hingstens habitus" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilflytteren89 9 Skrevet 17. April, 2018 Tak til både Mand78 og Curiosity for svar, det lyder bestemt opløftende! Vil jo nødigt aflevere den opsparede ladning på 5 min, hvis man så ikke kan nå at få fuld valuta af alle herlighederne Julie tilbyder Jeg må spørge hende og aflægge rapport hvis hun en dag har tid igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen Skrevet 18. April, 2018 en time med Julie er ganske rigtigt på tid, ikke antal gange så man kan godt nå et par gange skulle man komme med en lille smule kritik, så er det at uret ringer ret tideligt, så man kan nå i bad og ud af døren inden for den time man betaler for. Og dermed ringer uret næsten altid lige når man knokler aller hårdest på, lidt en party killer godt nok bliver det slået fra og der gøres færdig, men alligevel ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilflytteren89 9 Skrevet 18. April, 2018 Silkeborggrisen skrev, for 15 timer siden: en time med Julie er ganske rigtigt på tid, ikke antal gange så man kan godt nå et par gange skulle man komme med en lille smule kritik, så er det at uret ringer ret tideligt, så man kan nå i bad og ud af døren inden for den time man betaler for. Og dermed ringer uret næsten altid lige når man knokler aller hårdest på, lidt en party killer godt nok bliver det slået fra og der gøres færdig, men alligevel ... Tak for det input grisen, godt at høre med tiden Og også rart at vide omkring uret, det kunne jeg forestille mig kan stresse lidt når man er ny i "gamet" Jeg deler min debut når det engang lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg