Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem nogen tid søgt efter den ultimative Domina. Dem jeg har besøgt har dog skuffet. 

Det er primært Jylland jeg søger - men er efterhånden klar til at køre længere for min sjæls frelse. 

Søger :

Cbt, facesitting (åben), sorte kys, urin (ikke bare et par dråber), verbal ydmygelse, klemmer mv.

Så ikke super avanceret - men gerne leveret af en ægte (!) og smuk domina, der kan sit kram. Jeg er blevet skuffet adskillige gange - så håber der er én som kan smide en anbefaling på den ultimative Domina. Åben facesitting er et must! Og dér har jeg et issue ved en del livsstilsdominaer, som jeg søger. 

Tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Under2 skrev, Lige nu:

Nej. Jeg kommer fra Nordjylland - men hvis det kan anbefales, så kører jeg derned! 

Hej

Kan godt se der er et stykke vej, med ved der er langt mellem "snapsene" i det jyske, så det kan godt ske du skal på en køretur, vil vælge en dag hvor Illona har vagt.

 

Men prøve, at skriv til dem, er sikker på, at de giver et seriøs svar

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 31 minutter siden:

Hej

Kan godt se der er et stykke vej, med ved der er langt mellem "snapsene" i det jyske, så det kan godt ske du skal på en køretur, vil vælge en dag hvor Illona har vagt.

 

Men prøve, at skriv til dem, er sikker på, at de giver et seriøs svar

 

Pite

Tak, jeg prøver! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Under2 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har gennem nogen tid søgt efter den ultimative Domina. Dem jeg har besøgt har dog skuffet. 

Det er primært Jylland jeg søger - men er efterhånden klar til at køre længere for min sjæls frelse. 

Søger :

Cbt, facesitting (åben), sorte kys, urin (ikke bare et par dråber), verbal ydmygelse, klemmer mv.

Så ikke super avanceret - men gerne leveret af en ægte (!) og smuk domina, der kan sit kram. Jeg er blevet skuffet adskillige gange - så håber der er én som kan smide en anbefaling på den ultimative Domina. Åben facesitting er et must! Og dér har jeg et issue ved en del livsstilsdominaer, som jeg søger. 

Tak 

Blot  lidt  nysgerrig  - hvad  er  åben facesitting? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 13 timer siden:

Hej

Kan godt se der er et stykke vej, med ved der er langt mellem "snapsene" i det jyske, så det kan godt ske du skal på en køretur, vil vælge en dag hvor Illona har vagt.

 

Men prøve, at skriv til dem, er sikker på, at de giver et seriøs svar

 

Pite

Så er der bestilt tid hos Madame Illona til torsdag. Anmeldelse følger.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

VillaBella er, for en "provinsby" et ganske veludstyret sted, og begge GP´er er erfarne og dygtige. Jeg har været der et par gange for ca 10 år siden, og har gode minder der fra . Deres hjemmeside er dog kun blevet opdateret meget lidt siden jeg var i Odense sidst og billederne er da vist stadig de samme ? 

Igen et eksempel på at GP´er kan have den samme alder i et helt årti - eller mere ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet jævnligt i VillaBella i Odense gennem snart ti år. Og kan ikke få nok af stedet.

Min primære erfaring er med Domina Illona, og hun mestrer i mine øjne den svære balancegang mellem at være kontant og empatisk. Hun bestemmer. Og hun gør det med stil. Men ikke uden at spørge dig hvad det er, du gerne vil. Så hver gang jeg har været der har jeg prøvet noget nyt og fået skubbet til mine grænser i forskellige retninger. 

Illona er tålmodig, erfaren og langt den største oplevelse jeg har prøvet kræfter med blandt danske prof-dominaer.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror stadig @Lady Cherie kommer til jylland indimellem, og anmeldelserne af henne, tyder osse på hun kan sit kram.

Så der skal du squ nok få din sag for.

hører gerne om din oplevelse, hvis du besøger hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis @LadyCherie kommer til midt jylland igen hører jeg gerne om det . Hun tog min GP-mødom og der er ingen rigtige dominaer i Jylland pt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...