Hop til indhold
Rejsenetværk

Få gang i sexparty og gangbang

Recommended Posts

I en årrække var Seductiongirls og Pussy Galores nærmest de eneste på deres niveau i branchen, der lejlighedsvist tilbød sexparty, og eller gangbang. Seductiongirls ret undtagelsesvist, Pussy Galores mere regelmæssigt.

Sådan var det indtil at SMS Planet brød konsensus om at der gerne skulle trækkes så mange mænd til så få piger, for så høj en pris som muligt. Henover 2011 afholdt de adskillige events, der måske nok ikke afstedkom den maximale kortsigtede profit, der gennemsyrer hele tankegangen i en branche, der om nogen er repræsenteret ved de hurtige penges princip.

Men SMS Planet opnåede en stribe af begejstrede anmeldelser skrevet af taknemmelige mandlige deltagere, og en opmærksomhed i forum, der helt gratis førte en værdifuld opmærksomhed og goodwill med sig.

Denne nye konkurrence mellem flere klasse klinikker synes for tiden at ligge i ruiner:

Senest:

SMS Planet-sexparty 17 maj

viewtopic.php?f=15&t=443

Pussy Galores

http://www.pussygalores.dk/

Har meget længe ikke annonceret et nyt Pussy party

Seductiongirls

http://www.seductiongirls.net/

Mig bekendt udgjordes deres seneste initiativ af en tur på vandet i en lystbåd med et sexparty ombord, der vistnok ikke blev til noget.

Romantica

http://www.romantica.dk/

Er set en meget sjælden gang annoncere et gangbang til en attraktiv pris.

Cassiopeia Stars

http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp

Forsøgte sig et par gange med et rigtigt godt oplæg, hvor de annoncerede nogle piger, som vi er mange party interesserede mænd der meget gerne ville have dyrket sex med. Men det var med for kort varsel, nærmest kun annonceret på eget website, og i begge tilfælde blev arrangementerne aflyst.

Det er brandærgerligt for et Cassiopeia der målrettet ville gå efter at udgøre et godt tilbud i branchen om sexaparty/gangbang, ville snildt kunne gøre SMS Planet kunsten efter, sådan som de virkeligt fik slået deres navn fast i 2011 som et fantastisk party bordel.

SMS Planet er nu gået over i den modsatte grøft, og synes at satse meget smalt på et mindre meget købestærkt publikum, hvor de med måneders mellemrum kommer med et tilbud, som dette segment af kunder har råd til.

Det er ingenlunde nogen kritik, blot min fortolkning, og jeg skal ikke af den grund kunne sige at det for SMS Planet er en forkert strategi - de ønskes af mig held og lykke.

Stargirls

http://www.stargirls.dk/

Må også gerne overveje budskabet :)

Men og suk :cry:

Ville et eller flere klasse bordeller dog bare tage de mere langsigtede briller på, og udvise vilje til at formulere en strategi, der over tid vil kunne udvikle et prisbilligere koncept, der appellerer meget bredere til et publikum med almindelige indtægter, der vil kunne deltage oftere og i et noget større antal til parties, hvor flere piger deltager over længere tid under et setup, eksempelvis som dette:

Leve livet i Berlin

viewtopic.php?f=11&t=425

Her menes dette afsnit i min beretning:

Kommercielle betragtninger over Erlebniswohnung

Jeg har her på Eroguide.dk og særligt på Hedomax.com givet udtryk for, ikke det betænkelige i flatrate allinclusive konceptet som sådan, eksempelvis i det øverste prisleje 150 euro, som på Pauchals Clubs i Dortmund mfl byer, men discountpriserne i bunden af dette marked på 80 euro til mindre for ubegrænset sex med pigerne, hvor man kan gå på rummet i op til 20 minutter af gangen, for sig med hver pige.

Det er steder, der kun kan drives med i det væsentlige kun rumænske og bulgarske piger, drevet af livsbetingelserne hjemme som de er. I modsætning til FKK klubber i det normale til højere prisleje, hvor det er ligeløn for udenlandske som for tyske piger på grundlag af tyske leveomkostninger.

Et helt andet flatrate koncept er Erlebniswohnung. Der er et enormt flow af mænd for hver pige, der hver lægger på hverdage 90 euro = 669 kr, fredag eller lørdag 99 euro = 736 kr.

Når man tænker på at der ofte er 2 - 3 mænd igang med hver pige, 4 - 6 mænd på bolleplatformen på samme tid, 3 - 5 mænd står klar til at afløse, og ofte mere en halvdelen af de tilstedeværende mænd bare sidder og hygger, spiser, ser fjernsyn og drikker kaffe i opholdsstuen, er i bad eller Sauna, ja så er der jo en glimrende økonomi i at der i snit er 2 - 3 piger igang af gangen, mens lige så mange holder pause.

Det giver altså en vis omsætning i forhold til at de kommer ca mellem 6 og 10 + piger over hele dagen, ikke alle er der hele dagen, alt efter dag på ugen.

Det er et genialt koncept til at en attraktiv pris kan generere en potentiel meget høj omsætning pr deltagende pige hver dag.

Der er grund til at spørge, hvorfor ikke et dansk bordel gør det samme en gang imellem, til en pris af foreksempel 1200 -1500 kr kr pr deltagende mand. Mon ikke det over 10 timer vil give pigerne en langt større omsætning, end 1500 - 2500 kr for 2 timer, 1000 til 1500 kr for 1 time med 2 piger til gangbang - det uden at pigerne nødvendigvis kommer til, hverisær at betjene flere mænd, eller mænd i længere tid pr mand, end til et gangbang sådan som det normalvis foregår på danske bordeller.

Jeg anbefaler ikke samtidig at kopiere den tyske praksis med fransk uden/med eller uden slug. Det er heldigvis endnu ikke normen i den danske branche, selvom det synes mere og mere udbredt.

Hvordan?

Men helt fra grunden af i et marked, hvor lignende arrangementer er nærmest ukendt, gøres det altså ikke ved blot at annoncere en dato på egen hjemmeside eller købe en annonce i dyre domme på kommercielle annoncesites.

Nej jorden skal gødes ikke for et arrangement der allerede er annonceret, men for interessen for at vi får de gode nye tilbud. De tilbud der er de første af slagsen, og som det latente interesserede publikum mindst af alt venter at nogle i branchen er villige til at give dem.

Derfor er det første foreksempel Cassiopeia Stars, dem flere andre bordeller med, burde gøre, at oprette sig som brugere på Eroguide.dk - det er ganske gratis :)

I forum skulle de lægge ud med hvad de kunne tænke sig fremadrettet at tilbyde, som mere langsigtede nytænkende party/event koncepter, og opfordre til en dialog herom i forum med interesserede mandlige brugere.

Fører det det til den rette udtrykte interesse, i et potentielt kommercielt bæredygtigt omfang, kan det næste skridt være at bordellet annoncerer sit første gode tilbud, men samtidig følger de tilbudet helt til dørs i forum lige op til datoen for eventets afholdelse, og gerne også efterfølgende når det er overstået.

Personligt har jeg hverken noget ønske, eller en forventning om en pris som i Tyskland for et mere eller mindre sammenligneligt tilbud. Jeg håber kun at et klasse bordel kan og vil se det mere langsigtede økonomiske perpektiv i at kunne tilbyde et stærkt party/gangbang koncept, der økonomisk vil kunne appellere så bredt at de selv samlet set vil kunne tjene mere ved at afholde et arrangement ret ofte, hvor der potentielt deltager mange flere mænd, end der hidtil har være præcedens for til de sjældnere meget dyrere traditionelle party tilbud.

Bare det at jeg for de samme penge som 3 dage i Berlin koster mig vil kunne deltage 4+/- gange i et Erlebniswohnung lignende hjemligt tilbud, gør at jeg så langt ville foretrække dette fremfor at rejse til Berlin.

For eget vedkommende vil det indenfor hovedstadsområdet betyde at jeg kan stå veludhvilet op hjemme, tage metro, Stog og eller bus, til resten af Sjælland/Fyn med, kan jeg drage med regional eller intercity tog. Om aftenen kan jeg gå i seng hjemme hos mig selv, og har ikke brugt dage på at rejse og bo på hotel bare for at få en oplevelse eller flere oplevelser, som hverken er i udbud i Danmark, eller hvis de var, ikke ville være økonomisk tilgængelig for mig.

Der er fra pige side her i forum søgt appelleret til samvittigheden hos de der drager ofte til Flensburg for at købe sex til 50 euro pr halve time, 100 euro pr hele time. Men der er ikke noget at have dårlig samvititighed over, for timepriser til knap 750 kr er altså ikke decideret underbetalt. De ekstreme priser hjemme starter med den udgift pigerne selv har til at kunne udføre deres arbejde.

Fred være med det - vi kan enten få nogle hjemlige tilbud, som vi er flere der kan betale oftere, som måske give større profit for pigerne i sidste ende, eller vi der kan og vil, enten som for de meget heldige, smutte lige over grænsen og hjem igen, eller som vi andre gør, rejser ud til lavpris over nogle dage.

En af de heldige Flensburg farere ramte hovedet på sømmet, da han svarede at han ikke har et pengetræ i baghaven - det har de færreste af os, og må indrette os herefter.

Til eftertanke hos mutter/piger

Til illustration af hvad en forhåndsinteresse vakt i forum kan betyde i sidste ende, og det ganske gratis.

Jeg var den første til at formidle kendskabet i forum til dette arrangement:

Das Schloß der Wolllust

Das Schloß der Wolllust - drei Tage voller Orgien und Extase in edlem Ambiente

20. - 22. April 2012

http://www.erlebniswohnung.com/de/das-s ... r-wolllust

Da Nille og jeg selv deltog i gangbang hos Erlebniswohnung i dagene onsdag den 11/4 - fredag den 13/4 fik vi oplyst at der til nu havde meldt sig 12 - 15 mænd til arrangmentet, heraf 4 - 5 danske mænd. Det er næppe forkert at antage at det kan være tilfældet at de 4 - 5 deltagende danske mænd gør det fordi de har læst den tråd jeg har startet om arrangementet og stedet i Berlin.

Forhåbentlig melder en del flere mænd sig til, sådan at arrangementet om muligt kan vokse sig større fra gang til gang til fremtidige nye arrangementer.

At der til nu endnu ikke har meldt sig flere end ca 15 mænd, viser kun hvor svært det er at løbe et første gangs initiativ igang. Men benarbejde i forum før og efter kan få efterspørgslen til at stige fremadrettet.

Foreksempel startede Erlebniswohnung for 2 år siden i endnu mindre lokaler end de nuværende, men Mustafa er allerede på jagt efter større lokaler til en succes som han er ved at vokse ud af.

Se også hvordan flere og flere læsere af vores beretninger om vores oplevelser i Tyskland, viser en sådan interesse for selv at rejse, at flere og flere gør det, der efterfølgende kommer flere og flere nye beretninger i forum.

Det I kan bruge det til er at medvirke til en udvikling, hvor I og vi sammen vender Ekstrabladet og andre annonce betalings fora på nettet ryggen.

Sådan at vi kan udvikle en fødekæde i forum på Eroguide.dk, der effektivt uden nogen omkostninger for jer genererer flere og flere mænd som deltagere, eksempelvis i arrangementer indenfor nichen i markedet sexparty/gangbang mm - hvis det er rette oplæg til rette langt mere konkurrece dygtige pris for flere, end som hos SMS Planet til deres næste sexparty den 17 maj, hvor det koster 3500 kr for 4 timer.

Men det kræver visionære proaktive, og ikke mindst forandringsvillige mutre og piger i branchen, der er villige til at tænke i udvikling over tid, der måske nok fører til kortsigtet profit, men som gjort rigtigt potentielt vil kunne føre til langsigtet mere langtids holdbar profit

:?:Findes I

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa RN

Jeg har talt med hende på Valhalla om at lave et tilsvarende arrangement altså åben hele dagen

så mænnerne kunne komme og gå, men det tror hun ikke på , så den var dødfødt desværre.. :evil:

Ang det der slots Orgie så var det altså mig der skrev til ham

om betaling og om vi kunne betale når vi kom f eks 4 mand i bil.

Men da ingen vil med så misser han de 4 danskere han regner med

jeg har nu aldrig tilmeldt mig kun forespurgt..

Jeg synes nok også at 3 dage hvoraf der kun er gb de 2 af dem og

fredag 4 timer og lørdag 3 og 4 timer ialt 11 timer for 399 euro

er i overkanten og er der så kun en 3-4 piger så er det ikke så interessant. :roll:

så var 2 eller 3 gange i berlin jo mere interessant, så næste gang der er billige

flybilletter kunne jeg godt tænkes at tage, med dig og Nille på en tur

ala den sidste.. :lol:

I disse nedgangstider forstår jeg heller ikke hvorfor der ikke er et bordel

der prøver konceptet.. Vi kan jo se at på Valhalla hver d 1 onsdag i måneden

tropper der en 7-10 mand op hver gang, til 1 eller 2 timers GB med 2 piger..

så hvorfor ikke en hel dag, hvis hun så skaffede et par piger mere så de kunne

skiftes.. :D

Men Mutter siger det også er svært at skaffe piger man kan stole på og så er den

jo ikke længere, der var ellers mulighed for bunkepul overpå samt enerum

nedenunder til de mere generte :mrgreen:

Ak Ja RN man burde jo selv starte et sted, tænk at drive sligt

og så kunne hoppe ind og kneppe når man fik lyst.. :o

Nu var der 2 Gb i Nørresundby men det ser ud til det igen er stoppet.

Tea fra Vejle holdt også GB, men stoppede fordi 10 mand meldte sig til

og sidst gang kom kun mig og gb med 1 mand er lidt træls, en mand kan jo

ikke fornøje 1 pige i 2 timer.. :|

Salina i Taulov er også stoppet, så også herovre i Jylland er der faktisk kun

1 sted tilbage med seriøst GB.. :?:

Så start endelig noget for vi hungrende GB mænd.. :P

kH Knajten :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Knajt

Skal vi så ikke bare dele æren halvt for den eventuelle danske deltagelse i Slots-gangbang ;)

Nu er der jo mange faktorer der spiller ind, hvis et arrangement som det vi godt kunne ønske os, skal kunne lykkes, særligt den aller første gang.

Såsom bordellets geografiske beliggenhed, den trafiklogistiske adgang, det være sig i bil som med kollektiv trafik.

Hvor stort et opland består det potentielle kundegrundlag af, og hvor tæt befolket er dette opland med potentielt interesserede kunder?

Her kan det jo være at Valhalla og Nørresundby er svagt stillet? Måske udgør den succes

Valhalla allerede har deres specifikke succes profil, som der grundet lokale omstændigheder ikke er de store muligheder for at ændre på?

Helt anderledes kan det forholde sig med:

Cassiopeia Stars

http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp

Det ligger tæt på Østerport station, og der er derfor åben for et opland der består af hele hovedstadsområdet, det samlede Sjælland og Skåne med på den anden side af Øresund.

Seduction Girls

http://www.seductiongirls.net/

Seductiongirls er også rimeligt lettilgængelig med tog til hovedstaden og bus til adressen.

Pussy Galores

http://www.pussygalores.dk/

Er lettilgængelig med metro og bus

Fælles for de 3 steder er at de er store nok, og sådan indrettet at de vil kunne rumme et arrangement som skitseret.

Det er som jeg ser det, klart at flere steder ikke kan kaste sig ud i eksperimentet på samme tid. Et stort nok antal af de rigtige interesserede piger må samles på et bordel, der som det første afholder det første arrangement.

Spreder pigerne sig på flere bordeller den første gang, er der næppe nok mænd til at de vil forsøge på ny, og sker det mister vi en potentiel lovende udvikling for hele konceptet fremadrettet. Men efter 3 - 6 måneders succesfulde arrangementer begynder flere bordeller måske at kunne afholde egne arrangementer i indbyrdes kunkurrence, som der måske vil være nok mænd til - det vil da være ønskeligt, om en succes sådan vil kunne udvikle sig.

Som at Provinsen næppe er det mest oplagte sted at søsætte konceptet, der er Berlin meget bedre stillet end København, som København/Sjælland er bedre stillet end den jyske provins.

I Berlin kan Erlebniswohnung i konkurrence med andre gangbang tilbud tilbyde deltagelse i gangbang 6 dage om ugen, kun minus søndag. Det bliver næppe muligt det første årstid hvis nogensinde i København, men en ambition kunne være at udvikle en efterspørgsel stor nok, først til et arrangment 1 gang om måneden, siden 1 gang hver anden uge, siden 1 gang om ugen.

Lykkes det vil det være megastort i en dansk kontekts. Kan og vil mutter og piger holde prisen i et leje ca dobbelt op af prisen på Erlebniswohnung, vil der med det velkendte ekstreme hjemlige prisleje, og fraværet af nogen markant indbyrdes konkurrence i branchen, være gode muligheder for succes - tror jeg.

Provinsen og de førende hovedstads bordeller er nok ejheller lige stillet på det parameter, om de kan tiltrække de rette interesserede piger i et stort nok antal.

Top 10 stederne gennem adskillige år blandt flere end 80 bordeller i hovedstadsområdet, kan vel tænkes at have et så veludbygget netværk på tværs i branchen at de nemmere end provinsen vil kunne samle piger nok til et arrangement, eller flere arrangementer lignende, det vi her efterspørger.

Men igen

Mutre, start med at opret jer som brugere på Eroguide.dk, og start med at gå dialog i forum om interessen for projektet, eller jeres egne helt andre ideer. Gør det uden at have planlagt noget som helst til afholdelse på dato først - byg op til at der kommer nok mænd første gang til at arrangementet bliver en succes.

Den omvendte vej rundt, er jeg desværre bange for er dømt til fiasko.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa RN

Jeg behøver ikke nogen ære, for jeg kommer jo ikke alligevel.

jeg tror ikke på nogen pludselig får lyst til at tage med så tæt på..

kh Knajten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slot GB til 399€ er incl. transport fra Berlin, alt mad og drikke og 2 overnatninger på slottet. Hvem ved man kunne jo drikke pigerne stive og sove sammen med dem, pigerne er meget åben... det giver en helt anden stemning at have sex og afslapning på slottet.

Jeg vil gerne deltage men der ingen billige flybilleter...

Jeg synes at priserne er uhørt høje på SMS Planet-sexparty den 17. maj

det går da i den gale retning...

Marie-Mille har lige haft gratis GB med 100 mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu joker du Nille :)

Kom vi med den bus ville vi opføre os som de gentlemen vi forhåbentligt er, vente med at forvente sex til party åbner officielt. Jeg ville også gerne deltage, men jeg har brugt de penge jeg vil bruge til formålet de næste 3 - 4 måneder, forventer jeg - nu skal pengene tjenes først til den næste tur, og ikke trækkes fra reserve likviditeten.

Desuden så tror jeg desværre at det kommer til at knibe lidt med at der melder sig nok mænd til flere kvinder end de 4 tilmeldte kvinder plus 1 par. Personligt vil jeg helst følge med i om et større arrangement tilbydes senere.

Allerhelst så jeg en satsning i hovedstadsområdet på et koncept, der bygger på hyppige arrangementer for mange mænd, til en pris som mange mænd kan betale ofte.

Ja priserne er uhørt høje til SMS Planet-sexparty den 17 maj. Alt er imidlertid relativt, og er hensigten at party er for de få, for at holde de flere væk, ja så er der god udsigt til at det lykkes.

Er det kriteriet vil arrangementet jo godt kunne blive en succes på sin egen præmis, for de deltagende piger og mænd.

Vi ser jo også i Berlin at Royal Bordell satser smalt og dyrt, men med alt respekt for SMS Planet ellers, da er adressen formentlig noget mere eksklusiv i Berlin end på Lyngbyvej. Men når det er sagt, er kulissen ellers udmærket på Lyngbyvej til de priser de tidligere holdt sig. Herudover er det naturligvis pigerne der kommer i første række, og de har et godt party navn.

Tanken har strejfet mig, om ikke de har sat prisen så højt hos SMS Planet, at de er på vej fra, hvad man i Nordea bank ville kalde at gå fra Premium kunde til Private banking? Sidstnævnte kategori kan være ret ligeglad med hvad det koster, og jeg tror faktisk at de billedligt talt ville arrangere noget helt andet i eget regi uden offentlig adgang, der så bare koster kassen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Stiller mig gerne til "rådighed" til frække gangbangs og sexpartys, men det er tilsyneladende svært at arrangere... ? Knus Clara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Clara

Har du gennemlæst tråden?

Hvis ja, er du så indstillet på den præmis der ligger til grund for denne debat?

Hvis ja, kræver det jo nok at I går nogle flere sammen om at lægge op til et koncept, som af mig efterspurgt.

Hvis du lægger ud helt solo, ja så er udgangspunktet vel det velkendte oplæg, til de velkendte priser - ok så lykke til :)

Præmissen for denne tråd, er et hjemligt alternativ til Berlin 1500 kr +/-, lignende tilbudet hos Erlebniswohnung i Berlin.

For dette beløb kan vi i nogle tilfælde rejse ud og hjem samme dag til Berlin inclusiv 5 - 7 timers sexparty.

Bemærk inden at du eller andre danske glædespiger eventuelt får kaffen galt i halsen, at konceptet i Berlin ikke bygger på at samtlige piger er på nonstop i op til 10 timer til samtlige gæster i 10 timer.

Tværtimod bygger oplægget på at I kan trække så mange mænd til som muligt for hver pige, der langt fra forventer sex nonstop, mod at der simpelthen er tid nok til både sex og pauser for alle, piger som drenge :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Jeg vil undersøge mulighederne, da jeg syntes det kunne være en spændende event... Jeg er ikke selv den store "arrangør-type" men måske der er andre der er. Det var alt herfra - kys Clara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder godt Clara :)

Men hvis nogle det overvejer, håber jeg at de ikke kaster sig ud i det med et fikst og færdigt tilbud, men i stedet lægger ud med hvilke og hvor mange piger der gerne vil være med.

Håber at I opretter en tråd om at I gerne vil være med, men at I samtidig ønsker sandsynligjort at vi er mænd nok der gerne vil være med.

Jeg er temmelig nervøs for at et førstegangs arrangement der bare tilbydes, uden nogen forudgående forberedelse i forum vil falde til jorden med et brag, fordi det er så uvant og uprøvet som det er.

Skulle arrangementet blive til noget, måske med et skuffende antal deltagende mænd første gang, håber jeg det ikke tager modet fra interesserede piger med det samme.

For medmindre interesserede piger kun er interesseret i en engangs forestilling, så kan et førstegangs arrangement, der ikke giver den store omsætning, godt udgøre afsættet for det næste og det næste arrangement igen, der trækker flere og flere mænd, en større og større omsætning.

For næsten uanset hvor få mænd der kommer første gang, kan arrangementet godt blive vellykket på den måde, at hvis vi deltager her fra forum og vi får en god oplevelse, så er vi jo dem der går hjem og skriver om at det var godt, hvis det var godt.

Det bliver læst af mange flere der ikke skriver, men som gerne kommer måske fra og med arrangement nr 2 og nr 3, og så er vi godt på vej til at etablere en niche for piger og mænd, der kan udvikle sig økonomisk bæredygtigt på længere sigt.

Det fantastiske vil så være at det optimalt set kan opnåes uden at der skal bruges penge på at anoncere på nettet hos Ekstrabladet og andre, men det skete bare fordi vi gik sammen om at opnå det gratis i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...