Jyskpik 233 Skrevet 31. Marts, 2018 Hej er der nogen der har besøgt hende: https://annoncelight.dk/showad/237986 hun ser ud til at have nogle dejlige store bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 31. Marts, 2018 Ja besøgte hende for en 3-4 uger siden, da hun lige var begyndt at annoncere. Ikke noget specielt - hverken massagen eller bj. Middelmådigt vil jeg betegne det som. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJVest 410 Skrevet 1. April, 2018 TheJack skrev, den 31/3/2018 at 20:55: Ja besøgte hende for en 3-4 uger siden, da hun lige var begyndt at annoncere. Ikke noget specielt - hverken massagen eller bj. Middelmådigt vil jeg betegne det som. Er det inde i byen, eller i en forstad? Ved du hvad priserne er, og hvad hun tilbyder? Er det thai-massage med happy ending eller bj, eller tilbyder hun hele pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 1. April, 2018 Det er i en by mellem Herning og Ikast. Ikke specielt diskret. Hun tilbyder så vidt jeg ved det hele - gik det hele undtagen anal. Priserne er stort set standard som på thaiklinikker. PS: Håber ikke jeg har overtrådt regler ift sted angivelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJVest 410 Skrevet 6. April, 2018 TheJack skrev, den 1/4/2018 at 23:01: Det er i en by mellem Herning og Ikast. Ikke specielt diskret. Hun tilbyder så vidt jeg ved det hele - gik det hele undtagen anal. Priserne er stort set standard som på thaiklinikker. PS: Håber ikke jeg har overtrådt regler ift sted angivelse Ok. Er det den samme som den her: https://annoncelight.dk/showad/246610 Man kan se adressen i det første billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 7. April, 2018 Nej det er ikke den samme annonce. Adressen er tæt på - kan muligvis være den samme. Rose kalder hun sig i en anden annonce - den jeg reagerede på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 7. April, 2018 30 min fuld pakke 1000kr 1time fp 1500kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg