Hop til indhold
Toyota

ExSwinger søger sexpartner omkring Vordingborg

Recommended Posts

Toyota skrev, for 21 minutter siden:

Hej alle.

Nogen som har haft kontakt, eller har mødtes med hende her.

https://annoncelight.dk/showad/246878

 

Umiddelbart vil jeg sige at at der er tale om en fake annonce hvor du efter et par mails frem og tilbage vil blive bedt om at fortsætte korrespondancen på et eller andet "gratis" site, hvor "pigen" tilfældigvis har en profil. Typisk en side hvor alt koster penge. Herunder at sende beskeder og se billeder. Sådanne sider har i overvejende grad kun falske profiler, hvis eneste opgave er at lokke penge ud af godtroende fyre.....Der har været utallige tråder om emnet herinde og fænomenet har ovenikøbet været hovedhistorie i en Kontant-udsendelse på DR.

Hvis du læser annoncen igen, så skriver hun at hun er blevet anbefalet at prøve at finde, hvad hun søger på på Scor.dk.  og at hun tidligere er blevet spammet derinde. AL er jo ikke ligefrem scor.dk så mon ikke at den samme annonce er kopieret og indrykket alle mulige og umulige steder uden at man har gidet at tilpasse den efter de faktiske forhold.....

Men du kan da prøve lykken og give os en tilbagemelding. Jeg håber selvfølgelig at min mavefornemmelse tager fejl.

God påske og held og lykke :)

DK fyr

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 20 minutter siden:

Umiddelbart vil jeg sige at at der er tale om en fake annonce hvor du efter et par mails frem og tilbage vil blive bedt om at fortsætte korrespondancen på et eller andet "gratis" site, hvor "pigen" tilfældigvis har en profil. Typisk en side hvor alt koster penge. Herunder at sende beskeder og se billeder. Sådanne sider har i overvejende grad kun falske profiler, hvis eneste opgave er at lokke penge ud af godtroende fyre.....Der har været utallige tråder om emnet herinde og fænomenet har ovenikøbet været hovedhistorie i en Kontant-udsendelse på DR.

Hvis du læser annoncen igen, så skriver hun at hun er blevet anbefalet at prøve at finde, hvad hun søger på på Scor.dk.  og at hun tidligere er blevet spammet derinde. AL er jo ikke ligefrem scor.dk så mon ikke at den samme annonce er kopieret og indrykket alle mulige og umulige steder uden at man har gidet at tilpasse den efter de faktiske forhold.....

Men du kan da prøve lykken og give os en tilbagemelding. Jeg håber selvfølgelig at min mavefornemmelse tager fejl.

God påske og held og lykke :)

DK fyr

Hej Dk fyr.

Tak for svar. Smider en mail til hende, og så må jeg se hvad der sker.

Også god påske til dig☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toyota skrev, for 1 minut siden:

Hej Dk fyr.

Tak for svar. Smider en mail til hende, og så må jeg se hvad der sker.

Også god påske til dig☺

Det lyder godt og lad os endelig høre resultatet :)

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er dukket nogle annoncer op på Al med mellemrum , med stort set enslydende tekst.

Prøvede at skrive til en i Aabenraa , og fik ret hurtig svar retur.

Forsigtigt som man bør være .

Oplyste jeg ingen nummer eller andet der kunne identificere hvem jeg er. selv om hun flere gange ville have os over på sms.

Så det blev til en del mailen frem og tilbage , fik også aftalt et møde , som dog blev aflyst af Kvinden / ????

korrospondancen fortsatte et stykke tid , hvor jeg forventede noget i retning af at blive ledt hen til en betalingsside.

Skete dog ikke , da korrospondancen stoppede pludselig uden nogen varsel .

SÅ hvad der sker må du så selv erfarer.. 

MEN jeg vil nok være meget forsigtig , med at udlever nummer billeder mm.

Mvh

Theoldmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

FAKE - FAKE - FAKE

Efter lidt mails frem og tilbage med "kvinden" bliver man ganske rigtigt henvist til en betalingsside - fuldstændig som beskrevet af DK fyr 34.

Mvh.

badcop

Redigeret af Badcop

Del dette indlæg


Link til indlæg

I de fleste annonce hvor der kun står en mail som kontakt, kan man godt ryge ude om da det ender med at man skal tilgå en hjemmeside hvor kontakten skal forsætte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badcop skrev, for 4 timer siden:

FAKE - FAKE - FAKE

Efter lidt mails frem og tilbage med "kvinden" bliver man ganske rigtigt henvist til en betalingsside - fuldstændig som beskrevet af DK fyr 34.

Mvh.

badcop

Hehe...ja tænkte det godt. Men rart at det er opklaret.

Jeg har tidligere skrevet til Annoncelight og foreslået at den slags også skal kunne rapporteres i lighed med falske billeder og krav om betaling forud, da den slags du var udsat for jo i bund og grund er bondefangeri.

Skrev du tilbage eller stoppede du bare kontakten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...