Hop til indhold
TheJack

Pamela. Holstebrovej, Viborg

Recommended Posts

Jeg har valgt at tage en pause fra købesex. Det tog overhånd :D

 

Meeeeen på min vej gennem Jylland besøgte jeg lige Pamela en sidste gang.

600kr for en time med den numse måtte jeg lige prøve igen.

 

Jeg har i den forbindelse en praktisk meddeles.

På stedet er der nu ialt 3 piger. De 2 er lavstammede, fede, slaskede og havde meget lidt kønne ansigter. Det var meget aggesive med at åbne døren og holde sig til i håb om at få en kunde. De fik en meget kedelig attitude, da jeg fasthold, at jeg skulle møde Pamela. Mao. så skal I ikke lade jer skræmme væk af disse piger, men blot fastholde, at I kun vil se Pamela. 

 

Det gjorde jeg, og jeg fik endnu en skøn time til 600kr. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha. Det kender jeg godt. Forsøger også at holde en pause, men den bliver altid kort. Jeg måtte også lige en tur forbi hende forleden - hun er sgu lækker. 

Desværre skal hun rykke til en anden adresse i det nordjyske pga de to bulldogs. Øv øv - men heldigt for nordjyderne :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 14 timer siden:

Haha. Det kender jeg godt. Forsøger også at holde en pause, men den bliver altid kort. Jeg måtte også lige en tur forbi hende forleden - hun er sgu lækker. 

Desværre skal hun rykke til en anden adresse i det nordjyske pga de to bulldogs. Øv øv - men heldigt for nordjyderne :-).

LOL! Du har ret. Det er ikke nemt. Har tidligere lukket ned for siden igen at starte op.

Jeg tror mit endgame må være et komplet stop for alle købepiger eller en enkelt nøje udvalgt topklasse pige en sjælden gang. Når jeg blot følger lysterne, så tager det overhånd, og det påvirker hvorledes jeg interagerer med almindelige piger. Der kan være perioder hvor jeg slet ikke interessere mig for en meningsfuldt forhold til almindelige piger, men alene køber sex når lysten melder sig. Det er en pseudotilværelse, som jeg ønsker at undgå. Købesex skal alene være et krydderi for mig. Et sjældet ekstraordinært krydderi. Ikke et hverdagsforetagende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig. Har også haft lukket helt ned, men startet op igen. Har overvejet at holde mig til en fast GP, men så er hun der ikke, passer ikke lige med lysten etc. Så det lyder meget ens.

Det eneste positive er, at jeg er blevet langt mere kræsen og kører igen, hvis hende der åbner døren ikke tænder mig eller jeg kan fornemme vi klinger ;-) 

PS: Sig lige til hvis du finder en fast der er værd at holde sig til :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har osse et par gange været dernede og en af dem var Pamela. Hun er altså en lækker lille ting, med den bedste røv nogensinde! Til gengæld, var det desværre noget kedeligt og jeg fik ikke en hel time dernede. Men for 600 så var det ok. 

Hvad andet er det med, at gå for meget til gp´er har jeg osse selv prøvet. Ikke fordi det ændrede mig socialt men til gengæld min pengepung, så jeg var selv nød til at drosle ned. Så props, hvis I kan holde det venner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 20/4/2018 at 22:32:

Haha. Det kender jeg godt. Forsøger også at holde en pause, men den bliver altid kort. Jeg måtte også lige en tur forbi hende forleden - hun er sgu lækker. 

Desværre skal hun rykke til en anden adresse i det nordjyske pga de to bulldogs. Øv øv - men heldigt for nordjyderne :-).

Hvor i Nordjylland? Ved du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Svenske Kok skrev, for 3 timer siden:

Jeg har osse et par gange været dernede og en af dem var Pamela. Hun er altså en lækker lille ting, med den bedste røv nogensinde! Til gengæld, var det desværre noget kedeligt og jeg fik ikke en hel time dernede. Men for 600 så var det ok. 

Hvad andet er det med, at gå for meget til gp´er har jeg osse selv prøvet. Ikke fordi det ændrede mig socialt men til gengæld min pengepung, så jeg var selv nød til at drosle ned. Så props, hvis I kan holde det venner :D

Ja lidt kedeligt er det. Ikke hot GFE :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, for 3 timer siden:

I Vrå - men mener hun er rejst igen. Vist en lille pause, inden hun er tilbage igen næste uge......

Vrå er et skodsted. Dårlige lokaler og masser af falske profiler. Hmmm men det er godt, at jeg holder pasue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Liverpool skrev, den 24/4/2018 at 22:46:

Vrå er et skodsted. Dårlige lokaler og masser af falske profiler. Hmmm men det er godt, at jeg holder pasue.

Ja er du gal mand, Vrå er et skod sted hvis vi taler om samme sted....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 7/4/2018 at 08:55:

Nej det er ikke så diskret i dagtimerne. Men ud på aftenen og senere kan man sagtens liste bilen derned uden alt for meget opmærksomhed :-) 

Ind kan man nok komme rimelig diskret - det er værre med at komme ud igen, da man så kan komme til at holde og blomstre, mens der passerer biler forbi fra begge sider - så det er ikke noget man skal gøre i myldretiden  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ind kan man nok komme rimelig diskret - det er værre med at komme ud igen, da man så kan komme til at holde og blomstre, mens der passerer biler forbi fra begge sider - så det er ikke noget man skal gøre i myldretiden  ;-)

Jeg kender stedet har været der for nogle år siden. Jamen hvad fanden.... Hvis man ikke er fra Viborg. Hvor stor er risikoen så for, at der kommer nogen forbi, som kender dig? Samtidig skal de vide, hvad det er for et sted du kører fra for at det er interessant. Alt ialt pyt med, at der et par viborggensere, der misundeligt smiler af dig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 13 minutter siden:

Samtidig skal de vide, hvad det er for et sted du kører fra for at det er interessant.


Jo, hvis man er udenbys - er man nok mere kold i røven - ellers er det med at finde tidspunkter på dagen, hvor trafikken er ringe og man hurtigt kan smutte ud på vejen igen.

Mermaid er en meget gammel klinik - måske den ældste i Jylland og verdensberømt i Viborg - har ihvertfald lagt der, så længe jeg kan huske - måske 40 år med skiftende og som regel ringe vedligeholdelses standard - især udenfor ligner det lidt noget ..... - og sidst havde de endnu ikke fået installeret brusetermostater - ikke noget at sige til at det er det eneste sted, hvor jeg en gang har oplevet en pige, der lugtede af lort - og en anden gang en af tis - trods de begge kom frisk fra badet.
 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener ikke hun træffes i DK for tiden. Måske derfor annoncen er inaktiv. Kan se der er andre piger på arbejde de steder, hvor hun har arbejdet og annoncerne genbruges blot med andre piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

da jeg lå linket op var der tlf nr på annoncen....ringede til hende sidste uge,,,da stod hun i en lufthavn i italy,,,,

hun kommer igen,------,,ville ringe når hun hade et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er tilbage igen. Ifm Air Show i Aalborg i søndags fandt jeg lige tid til en hyggeudflugt til Pamela.Som altid en fornøjelse. Desværre er det noget langt væk fra mit normale område, så håber hun kommer tilbage til Viborg. Overskriften passer heller  ikke så godt længere, når hun nu træffes i Tårs :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...