Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Jeg har før haft min gang ved  Susanne legelyst og senere kinky jill men de er nu begge stoppet og jeg har forsøgt at finde en slavetøs siden.

Jeg søger i Jylland syd for Holstebro/Viborg eller på Fyn.

Susanne og Jill kunne begge tåle en del og det var tilladt at efterlade moderate mærker, det samme skal pigen jeg søger kunne tåle, men jeg respekterer naturligvis de grænser pigen har.

Alder og udseende er ikke så vigtigt.

Er der nogen der kender en i kan anbefale ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fredericiafyr skrev, den 31/3/2018 at 00:30:

Hejsa

Jeg har før haft min gang ved  Susanne legelyst og senere kinky jill men de er nu begge stoppet og jeg har forsøgt at finde en slavetøs siden.

Jeg søger i Jylland syd for Holstebro/Viborg eller på Fyn.

Susanne og Jill kunne begge tåle en del og det var tilladt at efterlade moderate mærker, det samme skal pigen jeg søger kunne tåle, men jeg respekterer naturligvis de grænser pigen har.

Alder og udseende er ikke så vigtigt.

Er der nogen der kender en i kan anbefale ?

Åh ja - Susanne og Jill.

Jeg må sige at Susanne var uovertruffen. Både figuren og intellektet. Jeg nåede heldigvis at besøge Susanne en del gange i Horsens og Odense før end hun stoppede.

Jill besøgte jeg også forskellige steder. Jeg nåede desværre aldrig at besøge hende i Esbjerg. Jeg havde lige fået sparet sammen, da hun takkede af.
Jeg tror at hun er at finde som almindelig glædespige en gang imellem i Jylland. Det er dog noget tid siden jeg sidst har set hendes annonce og hun arbejder under et andet navn hvis det er hende.

Jeg er også interesseret i at finde piger der vil og kan være slavepige/tøs - og kan det -  i Jylland. Så hvis nogen har bud så vil jeg gerne høre om dem.

Til slut en brugeroplysning

Jeg var sammen med Lina i Valhalla ved Silkeborg. Hun er, som hun skriver, en BBW med et kønt ansigt. Hun ved hvad det drejer sig om. Lina er "velopdragen" og tager sin straf. Så vidt jeg kan se rejser hun en del om i landet.

Venligst
dodo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtige /ægte slavetøser er der ikke så mange af på det prof. plan

men er par stykker som allerede er nævnt, Tekla hos Afrodite i Herlev er en slave tøs som tænder på at være slavetøs og som tage sin straf uden at kny. 

Jeg har besøgt hende flere gange og er aldrig blevet skuffet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...