Guest Thaimig Skrevet 30. Marts, 2018 Det er ikk nogen Debat men blot e Kendsgerning? Men hvor er det ærgerlig, de laver et Site, til gode for alle, alligevel bliver det misbrugt? Men Eg ku være godt for os Så hvordan undgår vi al den slags Fake, som vi og de grønne bruger utalige Timer på? Ja det er så det som undre mig? Men Verden, er nok som den er, tjene penge på andres uvidenhed, Men hvor er det ærgerlig, og ikk mindst for Eg, og os andre, Go Påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 31. Marts, 2018 Jeg fatter ingenting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Marts, 2018 TS skriver jo at det ikke skal til debat. Så svært er det nu heller ikke. Det skal nok læses et par gange. Det er kort sagt en stor ros til De Grønne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 31. Marts, 2018 Fatter heller ikke et klap. Hvem ??? er De Grønne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 31. Marts, 2018 slip skrev, for 29 minutter siden: Fatter heller ikke et klap. Hvem ??? er De Grønne? De grønne slagtere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 31. Marts, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: De grønne slagtere? Moderatorerne - har de ikke netop den grønne farve?! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 31. Marts, 2018 Tjae... der er to muligheder: 1. At skrive 'de grønne' og opnå stor forvirring blandt brugerne om, hvad der menes. 2. At skrive 'moderatorerne' og blive forstået med det samme. Så kan man jo gøre det mest ønskværdige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. Marts, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: De grønne slagtere? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 31. Marts, 2018 Jeg tror der henvises til nogle ærter som OP har ondt af skal spises. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2018 Spider skrev, den 31-03-2018 at 15:10: Tjae... der er to muligheder: 1. At skrive 'de grønne' og opnå stor forvirring blandt brugerne om, hvad der menes. 2. At skrive 'moderatorerne' og blive forstået med det samme. Så kan man jo gøre det mest ønskværdige... Det kommer da vidst an på hva øjne der læser IV vidste åbenbart godt hvem de er Måske rigtig kvinder har mere mellem Lår end mænd har mellem ørerne Blot en tanke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2018 mature man skrev, den 31-03-2018 at 11:03: Jeg fatter ingenting Sjovt nok fattede Krølle bølle den allerede ved 2. Læsning (og måske den 1.) Tak Bølle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 2. April, 2018 Men kort sagt, handlede den blot om al den Fake der er på bla. Eg, som jeg absolut er total modstander af Der udover hader jeg at mænd tror de ska tjene deres penge på piger FØJ og SPECIELT med fake Og ja som Bølle skriver så pænt OG HØFLIGT En stor ros til de Grønne, såfremt man ved hvem de er Tak for Påske og ja, nu kommer Forår til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg