Hop til indhold

Lækker Love Nørresundby

Featured Replies

Skrevet

Har lige besøgt denne lille Mexikaner,   https://annoncelight.dk/showad/242515    lad mig sige med det samme, det er ikke hende på billederne, det havde næsten også været for godt til at være sandt, men jeg var blevet enig med mig selv inden jeg gik derned at uanset hvad, så skulle den tømmes, med mindre hun lignede noget der var løgn.... :-)

Hun er vel i alderen 30-35 år og en pæn pige, ikke store bryster heller ikke helt små, og de sidder som de gør i den alder :-) dejlige naturlige. 

Jeg gav 800,- for en halv time, og hun giver fransk uden.

Kommer jeg igen, nej 1 gang var okay... 

Sted 8

pige 8

sex 8

opførsel 10 meget sød.

Skrevet

Vil lige sige, at grunden til jeg ikke besøger stedet i Nørresundby igen, ikke er pga pigen, men når der bliver brugt falske billeder så er der lukket her fra... 

Skrevet
Opmæen skrev, for 18 minutter siden:

Vil lige sige, at grunden til jeg ikke besøger stedet i Nørresundby igen, ikke er pga pigen, men når der bliver brugt falske billeder så er der lukket her fra... 

:D men du fik da prøvet hende ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.