Hop til indhold

Sasseline - Mon-Cherie

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har haft fornøjelsen af at besøge Sasseline på Mon-Cherie? 

https://www.mon-cherie.dk/sasseline

Har luret et par gange men billederne er en kende intetsigende og så har man jo nok gang til at gå efter den sikre vinder. 

Noget der har et par motiverende ord der kan få mig afsted? Smukke ægte bryster? Alder under 30? Slank og fin? 

Skrevet
Calletti skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der har haft fornøjelsen af at besøge Sasseline på Mon-Cherie? 

https://www.mon-cherie.dk/sasseline

Det er imponerende, at piger på de kendte danske bordeller, kan være på markedet i årevis uden én eneste anmeldelse :rolleyes: Der er dog et enkelt lille positivt pip om Sasseline i en efterlysning fra sommeren 2016. ;)

Mon-Cherie har brugt navnet Sasseline i mindst 5 år. De nuværende billeder er omkring 3 år gamle. Imponerende Sasseline er stadig 21 år. :D

Med venlig hilsen

Saxo

Skrevet

Er der ingen der kan give mig et opdateret motivationsspark ud og besøge Sasseline? 

Har ikke god erfaring med Mon-Cheries info og billeder på hjemmesiden, så lidt erfaring skal der til (evt. Pm) 

Skrevet

Jeg besøgte hende for ca. 10 år siden, så hun må være mindst 30 idag. Som jeg husker hende var hun en frisk pige, som også levede af at lave striptease. Pæn krop, som dog var skæmmet af tatoveringer. Snakkesalig, men ikke særlig engageret i sexen. Det var ikke den store GFE-oplevelse, så jeg kom ikke igen. 

Redigeret af Altiddansk

• 2 years later...
Skrevet
Altiddansk skrev, den 2.4.2018 at 15:27:

Jeg besøgte hende for ca. 10 år siden, så hun må være mindst 30 idag. Som jeg husker hende var hun en frisk pige, som også levede af at lave striptease. Pæn krop, som dog var skæmmet af tatoveringer. Snakkesalig, men ikke særlig engageret i sexen. Det var ikke den store GFE-oplevelse, så jeg kom ikke igen. 

Hun stoppede vidst også strip helt for nogle år siden men skulle stadig køre lidt ud ifølge miljøet ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.