Hop til indhold
Lystenstiger

Hængt ud af en "GP"

Recommended Posts

Hej Brødre og GP'er

Jeg har her til aften konstateret, at jeg for et par dage siden blev hængt ud her på siden.


For dem der ikke har fulgt sagen, så har jeg haft en aftale med pågældende pige. Pigen vil på dagen så ændre vores aftale til et tidligere tidspunkt og jeg kunne herfor ikke nå aftalen.
Jeg skriver efterfølgende så herpå siden, at "aftalen blev ikke til noget" og antog egenligt ikke at der var yderligere at sige til denne sag.
I tirsdags skulle jeg så til koncert med en gruppe kunder, hvor jeg herunder pludselig modtager et opkald og en ordenligt sviner over at jeg "sviner hende til" herpå siden (!!!) jeg var forbavset over denne opførsel og reagerede egenligt ved at lægge på.

Nu har hun så haft hængt mig ud og offentliggjort en privat samtale? Er dette ok?? Jeg føler mig voldsomt trådt over tæerne og har på mange måder lyst til, at dette ikke skal være "ustraffet".
Naturligvis har jeg været dum, men har tidligere haft hyggelige snakke over sms med andre piger. Dette kommer naturligvis ikke til at ske igen (Man lærer sålænge man lever).

Har blot brug for at "rase ud".

Slutteligt, tak til de gode Mods her på siden, som heldigvis fik fjernet beskederne og lukket tråden. Hvis denne tråd er forkert eller upassende, så må i slette den.

Undskyld alle og god Påske!

L.

 

 

Redigeret af Stabilizer
rettet personlig oplysning efter henv fra lystenstiger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele ;)

Glem hende og op på hesten igen. Hendes begrundelse for at kontakte dig giver jo ikke nogen mening og uanset hvad er det ikke ok at dele jeres private korrespondance. At du skriver at jeres aftale ikke blev til noget/blev aflyst er på ingen måde en sviner fra din side og hun har da i den grad misforstået regel nummer 1. Diskretion...diskretion...diskretion :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Tak for at dele ;)

Glem hende og op på hesten igen. Hendes begrundelse for at kontakte dig giver jo ikke nogen mening og uanset hvad er det ikke ok at dele jeres private korrespondance. At du skriver at jeres aftale ikke blev til noget/blev aflyst er på ingen måde en sviner fra din side og hun har da i den grad misforstået regel nummer 1. Diskretion...diskretion...diskretion :)

Tak - Nu skal oplevelsen rystes af og måske en anden kommunikation fremadrettet. Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, Lige nu:

Tak - Nu skal oplevelsen rystes af og måske en anden kommunikation fremadrettet. Øv

Lyder godt. Hvis din kommunikationsform hidtil har fungeret uden problemer, ville jeg fortsætte i samme spor og ikke lade en enkelt kedelig oplevelse ændre på det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Lyder godt. Hvis din kommunikationsform hidtil har fungeret uden problemer, ville jeg fortsætte i samme spor og ikke lade en enkelt kedelig oplevelse ændre på det ;)

Du har fuldstændig ret! Det var bare så surrealistisk, at man tager telefonen og så var der en skideballe uden lige... Kunne forstå hvis det var fordi jeg havde været uærlig og svinet hende til..Det er vel helt reelt, at en aftale kan blive aflyst og derved ikke blive til noget?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 2 minutter siden:

Du har fuldstændig ret! Det var bare så surrealistisk, at man tager telefonen og så var der en skideballe uden lige... Kunne forstå hvis det var fordi jeg havde været uærlig og svinet hende til..Det er vel helt reelt, at en aftale kan blive aflyst og derved ikke blive til noget?!

Selvfølgelig er det reelt og hun burde ikke have kontaktet dig og SLET ikke have videregivet oplysninger herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Lystenstiger skrev, for 12 minutter siden:

Du har fuldstændig ret! Det var bare så surrealistisk, at man tager telefonen og så var der en skideballe uden lige... Kunne forstå hvis det var fordi jeg havde været uærlig og svinet hende til..Det er vel helt reelt, at en aftale kan blive aflyst og derved ikke blive til noget?!

Eller hvis der hade været et møde og hun ringede for at brokke sig over du kom for sjælden forbi :D ej joke til side men WTF det var en stram opførsel og ikke lige stram på den fede måde. Men op med hovede igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 3 minutter siden:

Eller hvis der hade været et møde og hun ringede for at brokke sig over du kom for sjælden forbi :D ej joke til side men WTF det var en stram opførsel og ikke lige stram på den fede måde. Men op med hovede igen ;) 

TAK! Nej bestemt ikke sjovt... Dog var koncerten fantastisk, så episoden var faktisk glemt indtil jeg så indslaget i aften:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Der er ikke en spandfuld piger, men et landfuld. Så sving stylterne over sadlen igen og mød en anden med en mere passende temp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Lystenstiger skrev, for 11 timer siden:

Nu har hun så haft hængt mig ud og offentliggjort en privat samtale? Er dette ok?? Jeg føler mig voldsomt trådt over tæerne og har på mange måder lyst til, at dette ikke skal være "ustraffet".
Naturligvis har jeg været dum, men har tidligere haft hyggelige snakke over sms med andre piger. Dette kommer naturligvis ikke til at ske igen (Man lærer sålænge man lever).

 

Tænk ikke så meget over det mere – hun har skudt sig selv i foden ;) gad vide hvor mange seriøse mænd vil besøge hende fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 13 timer siden:

Hej Brødre og GP'er

Jeg har her til aften konstateret, at jeg for et par dage siden blev hængt ud her på siden.


For dem der ikke har fulgt sagen, så har jeg haft en aftale med pågældende pige. Pigen vil på dagen så ændre vores aftale til et tidligere tidspunkt og jeg kunne herfor ikke nå aftalen.
Jeg skriver efterfølgende så herpå siden, at "aftalen blev ikke til noget" og antog egenligt ikke at der var yderligere at sige til denne sag.
I tirsdags skulle jeg så til koncert med en gruppe kunder, hvor jeg herunder pludselig modtager et opkald og en ordenligt sviner over at jeg "sviner hende til" herpå siden (!!!) jeg var forbavset over denne opførsel og reagerede egenligt ved at lægge på.

Nu har hun så haft hængt mig ud og offentliggjort en privat samtale? Er dette ok?? Jeg føler mig voldsomt trådt over tæerne og har på mange måder lyst til, at dette ikke skal være "ustraffet".
Naturligvis har jeg været dum, men har tidligere haft hyggelige snakke over sms med andre piger. Dette kommer naturligvis ikke til at ske igen (Man lærer sålænge man lever).

Har blot brug for at "rase ud".

Slutteligt, tak til de gode Mods her på siden, som heldigvis fik fjernet beskederne og lukket tråden. Hvis denne tråd er forkert eller upassende, så må i slette den.

Undskyld alle og god Påske!

L.

 

 

Selvfølgelig var hendes opførsel  ikke ok, hverken den del hvor hun uopfordret kontaktede dig, eller delen hvor i den anden tråd offentligegjorde jeres private korrespondance. Når det så er sagt, vil jeg sige, at du bør glemme den del hvor du skriver, at det ikke skal gå "ustraffet" hen. 

Hvorfor så det ?  Selv om der nu er ryddet op i tråden, fremgår det jo tydeligt i tråden, før du lavede aftalen, at flere havde advaret imod denne pige. Lad det ligge, og kom videre.

 

Redigeret af TheVoice
manglede et ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...